Iemand ervaring met de dames van dit salon in Londerzeel?
www.phattarapon.be
www.phattarapon.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe laatste tijd? Had je al eerdere ervaringrn met haar dan?Ondertussen ervaring gehad met Daw, maar hangt van haar mood af. Ze tracht zich de laatste tijd er gemakkelijk vanaf te maken met wat gewrijf en niets meer.
Ook mijn ervaringDie oudere zal Wanna zijn die is er al jaren oudere en forser gebouwd. De Ladyboy heeft me ook al is binnengelaten ma tis wel duidelijk meer boy dan lady
Joy is nog maar paar weken aan de slag daar. Heeft voordien in trouwens traditionele massagesalon gewerkt...ze kan heel goed masseren..en erotisch is ook wel goed...uitgebreidde body to body. Pzc ook heel goed en laat haar lekker beffen. Klein fijn lichaam met naturelle borsten..ben paar keer geweest en telkens wordt ze beter..zou ook graag is all in gaan met haar is er nog ni van gekomen maar ook nog ni zelf voorgesteld of de vraag gekregen...ma wel de moeite.
Ze heeft inderdaad mooi figuurtje en kan ook goed teasen.Ik ben er geweest deze week.
Joy
Mooi figuur
Heel goede massage en beetje pijpen en goede handjob
Extra was 50€ voor neuken. Niet gedaan. Misschien volgende keer. Cim is niet mogelijk.
Ook mijn ervaring
Hoeveel heb jij dan betaald?
Cim ook niet mogelijk?