nosferathu
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/nieuwe-dame-petty-vanaf-vrijdag-thaise-massage-in-ledeberg.html
- Totale kosten (in euro)
- 80+50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vroeger zat mijn favoriet in dit salon, maar gestopt en sindsdien op zoek naar die nieuwe "speciale". Vandaar dat ik even de nieuwe Petty wilde proberen.
Zeer vlotte reservatie en eenmaal ter plaatse vlot binnen en naar boven. Petty is al iets ouder en zit goed in haar vel zonder echt mollig te zijn en een mooi stel borsten (Bijgewerkt) met zalige tepels.
Naar boven en na het afrekenen wordt zoals gewoonlijk het teiltje gehaald en het drankje. Bij het uitkleden zie je nog beter de zalige borsten en tepels.
Begonnen met het wasje en dan toch wel een van de betere massages die ik al kreeg. Het erotische gedeelte kan wel nog iets beter. Dan omdraaien en de vraag of het iets meer mag zijn wat ik gezien de borsten niet kon afslaan. Vervolgens rubbertje om en dan elkaar beginnen verwennen met als gevolg een hevig orgasme van haar. Dan nog enkele standjes om dan na het hoogtepunt naar de douche te gaan en uiteindelijk het uur goed vol te maken.
Is niet de speciale maar er zijn slechtere
Zeer vlotte reservatie en eenmaal ter plaatse vlot binnen en naar boven. Petty is al iets ouder en zit goed in haar vel zonder echt mollig te zijn en een mooi stel borsten (Bijgewerkt) met zalige tepels.
Naar boven en na het afrekenen wordt zoals gewoonlijk het teiltje gehaald en het drankje. Bij het uitkleden zie je nog beter de zalige borsten en tepels.
Begonnen met het wasje en dan toch wel een van de betere massages die ik al kreeg. Het erotische gedeelte kan wel nog iets beter. Dan omdraaien en de vraag of het iets meer mag zijn wat ik gezien de borsten niet kon afslaan. Vervolgens rubbertje om en dan elkaar beginnen verwennen met als gevolg een hevig orgasme van haar. Dan nog enkele standjes om dan na het hoogtepunt naar de douche te gaan en uiteindelijk het uur goed vol te maken.
Is niet de speciale maar er zijn slechtere