- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/slanke-milf-50-jr-nu-thuisontvangst-in-geleen-xje-petra.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik reageerde op en adv op Sj deze dame kan je alleen mail sturen , via mail krijg je telefoon nummer en adres,
Oke afspraak was zo gemaakt in haar adv belooft ze en hoop maar dat is ook weer ver te zoeken ,
Ik betaalde voor en uur maar binnen half uur stond ik weer buiten , in haar adv staat dat ze alleen woont maar dat was niet waar er was ook en kerel aanwezig,
Die nog al agressief was naar me dat ik weg moest gaan. deze dame voor mij nooit weer ,
Ook was het en rotzooi in dat huis het zag er niet uit & het stonk heel erg , de dame zag er ook niet uit het leek wel op en junk die snel geld nodig had .
Ik voel me gewoon bestolen .
Het gaat hier om
petra
Leeftijd: 49
Plaats: Leeuwarden
Provincie: Friesland
Ze Adverteert op SJ
Het mail adres begint met Peter i.p.v. Petra
Oke afspraak was zo gemaakt in haar adv belooft ze en hoop maar dat is ook weer ver te zoeken ,
Ik betaalde voor en uur maar binnen half uur stond ik weer buiten , in haar adv staat dat ze alleen woont maar dat was niet waar er was ook en kerel aanwezig,
Die nog al agressief was naar me dat ik weg moest gaan. deze dame voor mij nooit weer ,
Ook was het en rotzooi in dat huis het zag er niet uit & het stonk heel erg , de dame zag er ook niet uit het leek wel op en junk die snel geld nodig had .
Ik voel me gewoon bestolen .
Het gaat hier om
petra
Leeftijd: 49
Plaats: Leeuwarden
Provincie: Friesland
Ze Adverteert op SJ
Het mail adres begint met Peter i.p.v. Petra