Masturberen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ernstige Neuker

Meubelstuk
Forumpionier
3.648
03/07/21
5.163
We doen het allemaal, de een meer dan de ander, ik heb het over mastuberen, rukken, vingeren, solosex en meer van dit soort termen. Ik ga er van uit dat u heden ten dage weet hoe mastuberen moet.

Maar eens deed u het voor het eerst. De eerste keer met een vingertje u poesje verkennen of met uw hand om uw harde jongens lul op en neer bewegen. U heeft allemaal wel een reden gehad om te beginnen met solosex. De mijne was simpel:

Ik was 15 en de school wilde dat ik een paar gesprekken zou voeren met een jeugd psycholoog. Op onze 1e date bood de goede man mij een borrel en een peuk aan. De peuk nam ik aan, de borrel niet. Een van de eerste vragen was hoe vaak ik mastubeerde per week. Naar waarheid zei ik dat ik niet rukte. Onderweg naar huis vroeg ik me af of ik wel normaal ben. 15 jaar, wel hitsig worden van vrouwelijke klasgenoten, maar rukken ho maar. Die avond lag ik in mijn ledikantje. Ik dacht aan Claudia, een leuke jonge dame uit mijn klas. Ik bedacht me wat ik met haar wilde doen. En mijn pik kwam overeind.. Normaal zou ik het licht uit doen en gaan slapen, die erectie zou dan wel weggaan. Nu niet. Ik voelde eens aan mijn piemel en die was hard en warm. Ik maakte een rondje van mijn vinger en duim en bewoog die op en neer over mijn pik. Ondertussen kreunde de geile Claudia in mijn oor dat ik haar heerlijk neukte. plotseling voelde ik dat ik hoognodig moest plassen, later begreep ik dat het mijn kwakkie was die onderweg naar buiten was. Ik liet alles los en rende met een stijve pik naar beneden, naar de wc. uiteraard kwam er niks uit en lag ik even weer in bed. Ik durfde niet verder te rukken, bang dat ik weer moest pissen.

Een paar dagen later keek ik Claudia aan en zag dat zij verlegen weg keek. De hele dag met een stijve lul gelopen en eindelijk s'avonds in bed tot het einde doorgegaan. Mijn hele buik onder de sperma. Met een washandje de boel opgeruimd en tevreden gaan slapen. De volgende dag verzamelde ik al mijn moed en vroeg mijn aanbedene of ze met me mee wilde naar de film. Koel keek de slet mij aan: "Ik heb al een vriend".
Uit wraak heb ik nooit meer op haar getrokken.

Ik ben wel benieuwd wat uw eerste masturbatie ervaring was en of het wel voorstelde wat u in gedachten had. En waarom bent u gaan masturberen.

Mooi verhaal.
Ik dacht de eerste keren ook dat ik zou gaan plassen en ook ik ben eerst een paar keer vroegtijdig gestopt. Uiteindelijk toch een keer doorgezet, maar dat leverde geen buik vol sperma op. Slechts een klein toefje dat boven op mijn eikel kwam te liggen; dat was de eerste zaadlozing. Een theelepeltje dik zaad met een hele sterke spermageur.

Ik denk dat ik 13 jaar was en meteen verslaafd. Hoe zou ik ooit nog een probleem in mijn leven kunnen ervaren, als je altijd en overal dit met jezelf kon doen?

De reden dat ik startte met rukken? Geen idee, ik wist dat het bestond en ik was benieuwd.

Nu ik dit zo schrijf realiseer ik me dat ik nu ongeveer mijn vijftigste verjaardag als rukker mag vieren :). Een halve eeuw masturberen!

Hans

Mooi verhaal.
Ik dacht de eerste keren ook dat ik zou gaan plassen en ook ik ben eerst een paar keer vroegtijdig gestopt. Uiteindelijk toch een keer doorgezet, maar dat leverde geen buik vol sperma op. Slechts een klein toefje dat boven op mijn eikel kwam te liggen; dat was de eerste zaadlozing. Een theelepeltje dik zaad met een hele sterke spermageur.

Ik denk dat ik 13 jaar was en meteen verslaafd. Hoe zou ik ooit nog een probleem in mijn leven kunnen ervaren, als je altijd en overal dit met jezelf kon doen?

De reden dat ik startte met rukken? Geen idee, ik wist dat het bestond en ik was benieuwd.

Nu ik dit zo schrijf realiseer ik me dat ik nu ongeveer mijn vijftigste verjaardag als rukker mag vieren :). Een halve eeuw masturberen!

Hans
mijn 1e rukje was toen ik 15 was, tegenwoordig ben ik 62 en ruk niet meer dagelijks, maar wel regelmatig. We worden oud Hans.

Misschien zielig of net niet... op school waren ze vroeger bezig in de klas over allerlei vieze praat over aftrekken in het toilet enz, zelfs is een onnozelaar die een condoom in men boekentas stak. Vroeg ie paar dagen later, heb je die condoom gevonden? Is het gelukt? Mij zegde het eigenlijk allemaal niet zoveel. Mogelijk dat vrij wel iedereen van die klas al vele malen soloseks of echte seks had en dat het sperma er langs alle kanten zal uitgespoten zijn. Ik was er niet mee bezig. Maar ondeugend had ik wel een zwak voor vrouwelijk schoon. Nog nooit was ik klaargekomen maar ik had wel het besef dat vrouwen en mannen neuken met elkaar. Zelfs schoolreizen gemaakt naar de Haven van Antwerpen enz en lunch pauzes in het Schipperskwartier enz. Niemand ging binnen maar bepaalde gasten echt goed staan loeren naar de dames. Op school wel een paar met straffe verhalen. En veel gewone verhalen die ik op school hoorde over dames die de piemel in hun mond namen en klaar zogen enz, enz. Ook wel is iemand die vroeg als je je aftrekt hoe doe je het dan, ga je meteen door tot dat het komt of probeer je wat uit te stellen? Ik gaf een wat ontwijkend antwoord want ik wist het gewoon niet. Maar ik had wel goed onthouden waar het Schipperskwartier was en hoe die straten noemde. Op 19 jarige leeftijd thuis aan het fantaseren geweest om eens naar een prostituee te gaan en eens te kijken wat dat zou geven. In de liefde is er meer, dacht ik toen, en ja toen ik daar eindelijk was op een zaterdag morgen langs alle ramen gepasseerd en niet 1 sprak me echt aan, het leek een rit terug naar huis te zullen worden zonder dat er iets gebeurde, maar opeens zag ik toch een blonde vamp staan, ze was afkomstig uit Brussel, leeftijd 24 jaar, ze rook lekker aan het raam en zag er verzorgd uit. Ze vroeg de magische woorden, maar toen voor de allereerste keer, bijna 30 jaar geleden. Wil je pijpen of neuken? Toen der tijd was dat 1000 BEF. Ik dacht, ik neem pijpen, de volgende keer kan ik kiezen voor neuken. Ze ontving me liefdevol en ik mocht me uitkleden, op de achtergrond speelde muziek. Nog nooit in men leven was ik klaargekomen, aftrekken thuis nooit gedaan, maar toen wel bij een prachtige dame en ze zegde ga lekker liggen op bed. Ze begon zachtjes te pijpen (met condoom) en af en toe zachte strelingen en ze streelde ook men buik. Ik lag daar op bed en ik dacht, ja lekker, maar wat klaarkomen was wist ik niet. De dame bleef maar doorgaan. Ik dacht wanneer stopt die nu? Is het niet goed geweest? Maar de dame bleef doorgaan met pijpen en strelingen tot ik echt iets voelde wat ik nooit eerder in men leven gevoeld had.... ja, het condoom werd volgespoten.... nu komen de woorden terug van in het begin.... misschien zielig dat je dit op deze manier moet ontdekken.... maar dankzij deze dame en dit moment is mijn leven toch veranderd. De maanden na dit bezoek, wist ik wat al die gasten op school nu eigenlijk echt bedoelde. Ik was een maand later van die school af en heb die gasten nooit meer terug gezien. Genieten van eens jezelf te laten klaarkomen, ja een lekker boekje pakken met een heerlijke meid op en jezelf helemaal geil maken en schieten met dat ding. En nog wat later, ging ik terug naar de Schippersstraat, en bij diezelfde dame koos ik dan voor neuken. Het echte begin van een geheim seksleven, hoewel ik die dame daarna nooit meer terug heb gezien. Er volgde een tijd van enkele keren per jaar een dvp te bezoeken en de rest thuis was handwerk. Tot ik enkele jaren later echt begon te werken en geld begon te verdienen, sindsdien kon ik maandelijks beginnen gaan en zijn er perioden geweest met meer en minder, maar het handwerk is gebleven. Natuurlijk. Niets is meer gratis dan de hand aan jezelf te leggen.

Het was zo'n mooie voorjaarsdag in mei, volgens mij was ik 11 ofzo. Ik fietste van huis naar school en kwam langs een boerderij waar de vrouw des huizes net de was aan het ophangen was. Ze bukte voorover en haar onderjurk fladderde vrolijk in de wind. Ze had al een aantal bh's opgehangen en in één daarvan lag een dikke boerderijkat in de linker cup te genieten van het voorjaarszonnetje. Ik fietste verder en kwam langs een molen. De molenaarsvrouw was zakken meel op de wagen aan het gooien en door het sjouwen was haar jurk omhooggegleden waardoor ik een glimp van haar ongeschoren schenen zag.
Sjakie werd natuurlijk zo hitsig als een konijn, dus snel naar huis. Het kopje thee met mams afraffelen en snel naar boven, "huiswerk maken". Daar werd de Wehkamp folder opgeslagen op de pagina met de dildo's (je weet wel, die foto waar die vrouw die dildo tegen haar wang houdt).
Ja, toen was Sjakie ook al een echte romanticus. Ik dacht aan die enorme H-cup van de boerin en die behaarde scheenbenen van de molenaarsvrouw. Man, man, man ik wist niet dat er zoveel bloed in mijn piemeltje paste. Vervolgens voor het open raam klaargekomen en de postbode zo van z'n brommer gespoten.

Of zoiets natuurlijk. Weet ik veel.

Terug
Bovenaan Onderaan