Recensie Perola, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
57
10/05/23
57
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perola-bela-bela-por-favor-nao-envie-sms-me-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nadat een date met Kim plots niet doorging, besliste ik om dan maar een bezoekje te brengen aan Perola. Dat bleek zo last minute geen probleem te zijn. En dus stond ik al vrij snel voor haar deur.
Perola is niet de dame van de foto's. Normaal gezien maak ik dan ommekeer, meestal ook omdat de dame dan een draak blijkt te zijn. Dit was nu niet het geval. Perola bleek in dezelfde klasse te spelen als de dame van de foto's, al stond ze wel enkele plaatsen lager in de rangschikking. Dit in combinatie met mijn goesting lieten me beslissen om toch te blijven.
Perola heeft lang zwart haar, fake borsten. Haar Engels is zeer zwak waardoor er weinig communicatie is, en er voor mij toch enige afstand is.
Ze wou onmiddellijk starten met pmc. Ik begin echter graag met wat affectie en kussen. Ik maakte haar dit beleefd duidelijk . Heel af en toe kreeg ik een tipje van haar tong. Ik voelde dat het allemaal wat geforceerd en tegen haar zin was.
Dus toch vrij snel overgegaan tot pmc. Dit was niet spectaculair goed, maar ook niet superslecht.
Daarna de gewone standjes, allemaal op automatische piloot.
Herhalingsgevaar: zeer onwaarschijnlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan