Recensie Perle, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kevn

Vaste klant
Forumpionier
228
09/07/21
147
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1869151-perle
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Perle is een mooie en sympatieke ebony die smaakt naar meer! 🤩 Perle haar "dienstverlening" is no-nonsense en zij is daadwerkelijk de mooie dame van de foto's en videos. Samen met Jessica, Destiny, Caylin en Kiki; is Perle een lekker verzorgde en slank gevormde ebony. Via Whatsapp was de date snel geregeld op een mooie en schone locatie. De communicatie verliep vlekkeloos en lekker gemakkelijk in het Nederlands. Aan de "verrichte dienstverlening" :devilish: viel niets anders dan goeds op te merken. Vooral Perle haar diepe en sloppy pijpkunsten vielen in positieve zin op. Voor wat betreft het intieme gedeelte deed Perle lekker mee en vergat zij ook zelf niet te genieten. Perle is voor veel in, maar ikzelf was vrij standaard (zegmaar saai 😓)in mijn voorkeuren. Om hygiënische redenen doet Perle standaard niet aan (tong)zoenen. Afgezien daarvan wordt Perle haar gezonde libido zeker wel bevestigd in haar online foto's en videos. Gezien Perle ook na de daad de tijd voor mij nam was het al in al een erg geslaagde date met een zeer hoog herhalingsgevaar! Overduidelijk was er een goede klik!

Laatst bewerkt:
Prijzen zijn ongewijzigd, hoor: kijk al een tijdje naar haar profiel maar was juist die prijs die me steeds weerhield… €200 voor een uur OK, maar dan ook nog €50 voor PZC wordt me eigenlijk te gek.

Zie op haar video dat de betreffende man geen condoom om heeft terwijl ze beweert alles safe te doen en alleen het orale gedeelte eventueel zonder tegen bijbetaling. Vriendje ??

Terug
Bovenaan Onderaan