Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUiteraard, my badLink?
Ze spreken eender waar af, staat er volgens mij gewoon op ter schifting. De eerste keer was bij mij een 1-op-1 op een daghotel, tweede keer trio in een privé welness.Op de website staat dat de modellen enkel afspreken in een 5 sterren hotel. Dus een gewoon daghotel / rendez-vous hotel is niet goed genoeg? Iemand ervaring mee ?
De eerste keer inderdaad een kleine voorschot moeten betalen, tweede keer niet. Wat betreft volledige naam en adres was ook in mijn geval niet nodig. Alle communicatie verliep redelijk vlot via whatsapp.wou er eens mee afspreken maar heb het dan toch niet gedaan om deze redenen:
ze spreken wel af in een daghotel maar dan moet u op voorhand een voorschot overschrijven en u moet uw volledige naam + adres doorgeven waar ik echt geen zin in had
Met welke dames heb je afgesproken? Zijn ze aan te raden of niet ?hi
Intussen 2x afgesproken via Perla.
Ze spreken eender waar af, staat er volgens mij gewoon op ter schifting. De eerste keer was bij mij een 1-op-1 op een daghotel, tweede keer trio in een privé welness.
De eerste keer inderdaad een kleine voorschot moeten betalen, tweede keer niet. Wat betreft volledige naam en adres was ook in mijn geval niet nodig. Alle communicatie verliep redelijk vlot via whatsapp.
Anne en Nathalie.Met welke dames heb je afgesproken? Zijn ze aan te raden of niet ?
Het voorschot was dan via overschrijving? Met discrete vermelding ?