Penis sleeve gebruiken bij DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
53
24/08/21
104
14
Wie van jullie heeft wel eens een penis sleeve gebruikt bij DVP? Hoe was haar reactie?
Voor de onwetenden, dit is een flexibele (vaak fake rubber of siliconen) hoes die je om je penis trekt om lengte en/of dikte toe te voegen.
Het is erg persoonlijk, maar ik vind het een enorm geil gevoel om iemand te neuken met gereedschap dat groter is dan het mijne.
 
Ooit eens bij een van mijn vaste dames een poging tot gedaan. We hadden in het verleden al eens gesproken over dergelijke zaken. En op een keer had ik van uit mijn vertrouwde erotische boetiek op reis zo'n penissleeve meegebracht. Een glasheldere met vele noppen erop en voorin plaats voor een kleine meegeleverde vibrator. Met dit ding zou mijn pik zo'n 6 cm langer worden en een heel stuk dikker. Neem daarbij die noppen, dat zou ze zeker voelen. En ja dat wild ze zeker een keer proberen. Alleen al van het gedacht begon haar kutje flink te druipen. Mmm…. dat beloofde voor zo dadelijk.
Maar helaas, het draaide helemaal anders uit dan gehoopt. Eerst was er het probleem om dat ding aan te krijgen, dat ging allesbehalve vlot en snel. En eenmaal ik dan toch zover was, met haar handige hulp, kwam het volgende probleem, dat ding wilde gewoon niet blijven zitten. Binnen de kortste keren floepte ik eruit en konden we opnieuw beginnen om die sleeve aan te krijgen. Helaas niets mocht helpen, tot grote spijt van ons beiden bleef die sleeve niet zitten. Uiteindelijk heb ik haar dan geneukt met die sleeve als een dildo, en dat beviel haar wel. Ze was erg opgetogen over die vele noppen op de sleeve, en ook door dat kleine vibratortje voorin dat ongelooflijk goed en hard zijn werk deed. Geen van ons beiden had ooit zo'n kleine vibrator gezien die zo'n geweldige trillingen gaf en nog zeer stil was ook. Helaas was het neuken met die sleeve dus niet gelukt wat ik wel heel erg spijtig vond. We hebben de date dan verder zonder sleeve gespeeld, maar wel met lekker klaarkomen. De date was toch geslaagd ondanks dat het niet dat geweest was waar we beiden op gehoopt hadden. Maar ja, zo kan het nu eenmaal verlopen. Later heb ik thuis nog een paar maal geoefend om die sleeve snel, goed en gemakkelijk aan te krijgen en te houden, maar niets heeft geholpen.
Ik ben benieuwd hoe anderen dat doen, en of zij er ook zoveel problemen mee hadden.
En die sleeve met vibratortje, die ligt nog steeds in de schuif. Ik heb hem al willen weggooien, maar laat het voorlopig toch nog maar even. Wellicht heeft iemand toch nog de gouden tip.
 
Er zijn denk ik maar weinig vrouwen die het fijn vinden om hun vagina extra te belasten met dit soort speeltjes. Het is m.i. meer een mannen-fantasie dat groter en dikker ook beter is. Zeker DVP zitten daar niet op te wachten. Een geile vriendin zou het misschien willen proberen.
Je kunt het altijd vragen natuurlijk.
 
Wie van jullie heeft wel eens een penis sleeve gebruikt bij DVP? Hoe was haar reactie?
Voor de onwetenden, dit is een flexibele (vaak fake rubber of siliconen) hoes die je om je penis trekt om lengte en/of dikte toe te voegen.
Het is erg persoonlijk, maar ik vind het een enorm geil gevoel om iemand te neuken met gereedschap dat groter is dan het mijne.
Als 24/7 cuckold neuk ik mijn Hotwife enkel met een strapon (groter dus). Ik zie haar wel meermaals per week met groter gereedschap van andere mannen bezig (ook groter aangezien ik permanent caged ben).

En on topic: Vroeger het wel eens gedaan bij DVP en ik vond dat het toch veel gevoel weg nam.
 
Ik zou eerder het volgende doen, nog voor je begint haar te neuken met je eigen spul (groot of klein), bef haar, lik haar en gebruik hierbij ook een zeer goed met glijmiddel natte vibrator die zij leuk vind en verwen haar kut terwijl je haar beft, laat ze heftig klaarkomen en effe bekomen, ze is dan helemaal nat en dan kan je haar met je eigen natuurlijke spul neuken. Wedde dat ze ervan geniet.
 
Ik zou eerder het volgende doen, nog voor je begint haar te neuken met je eigen spul (groot of klein), bef haar, lik haar en gebruik hierbij ook een zeer goed met glijmiddel natte vibrator die zij leuk vind en verwen haar kut terwijl je haar beft, laat ze heftig klaarkomen en effe bekomen, ze is dan helemaal nat en dan kan je haar met je eigen natuurlijke spul neuken. Wedde dat ze ervan geniet.
Ook niet elke DVP wil dit en dan zal je eerst ook een vibrator moeten hebben/aanschaffen of de DVP heeft er een.
Misschien is een cock ring wel meer geschikt bij een DVP of zo'n penis sleeve.
Dan ook nog een DVP zoeken die dit wil uitproberen.
En het ging er om dat "Kleintje" de topicstarter juist het grotere gevoel wilde ervaren.
 
Met een penis-sleeve ervaar je zelf weinig, maar waarschijnlijk gaat het hem meer om dat de DVP een (te) grote penis wil laten ervaren en de (pijnlijke?) reacties die zij daarbij heeft.
Voila, dat is waar ik het hier ook over had. De dvp was erg benieuwd hoe dat zou zijn met zo'n sleeve, en zeker met die extra noppen. En dat heb ik haar aangeboden. Ik was er wel van overtuigd dat het niet veel gevoel zou opleveren omdat zo'n sleeve vrij dik is. Maar de dvp zou die extra dikte en die vele extra noppen wel goed voelen. Helaas is het anders gelopen dan gehoopt. Hoe dat alles verliep kan je in mijn vorige bijdrage hier wel lezen.
 
Ik heb gisteren even gegoogeld en je hebt ze in heel veel maten en vormen.
Ben er nu ook wel benieuwd naar of iemand wel positieve ervaringen heeft bij een DVP of vriendin?
Gewoon nieuwsgierig... Niet dat ik ze nodig heb ofzo:LOL:
 
Lijkt mij hetzelfde om je lul in een afvoerpijp te stoppen want dan heb je ook kunststof om je lul , gewoon neuken met die lul van je en je best doen is denk ik gewoon het lekkerste voor een vrouw.
 
Haha, precies de reacties die ik een beetje had verwacht.
- wat raar, je voelt toch niets/minder, waarom doe je het dan?
- wat raar, ik heb dat met mijn megapik echt niet nodig

Zoals ik zei, gaat het om het psychologische aspect. Een soort SM-achtige vernedering, dat je een penis sleeve nodig hebt om iets voor te stellen. Een soort SPH-fetish dus (small penis humiliation). Beslist niet om de DVP pijn te doen, zoals hier boven tot mijn verbazing wordt gesuggereerd door iemand.
 
Haha, precies de reacties die ik een beetje had verwacht.
- wat raar, je voelt toch niets/minder, waarom doe je het dan?
- wat raar, ik heb dat met mijn megapik echt niet nodig

Zoals ik zei, gaat het om het psychologische aspect. Een soort SM-achtige vernedering, dat je een penis sleeve nodig hebt om iets voor te stellen. Een soort SPH-fetish dus (small penis humiliation). Beslist niet om de DVP pijn te doen, zoals hier boven tot mijn verbazing wordt gesuggereerd door iemand.
Haha! Ieder z'n ding...
En... als jullie het beiden lekker vinden... doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan