• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Pearl prive Loenhout 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deviltje

Wandelaar
66
31/03/23
44
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://pearl-prive.be/dames.php?p=127
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij pearl prive te Loenhout.
Mooi prive huis met een Hollander als Gastheer die ook een prive huis bezit in Gouda in Nederland.
Daar gekozen voor Jessica die als enigste vrijwas.

Jessica is een Braziliaanse dame denk 1.70 groot met een mooie boezem en mooi lichaam.
Tongzoenen was heel miniem en pijpen met condoom en balletjes werden niet vergeten.
Zoenen deed ze over heel mijn lichaam.
Vingeren liet niet toe en beffen wel en genoot ze toch van.
Dan gekozen voor te neuken ik bovenaan en mijn kruid al rap verschoten.
Dan heeft ze mijn rug nog gemasseerd enafgesloten met een douche waar ze mijn rug inzeepte.
Al bij al een aangename ervaring.

 
Ik ben er laatst voor niks heengereden . Afspraak gemaakt met Valentina die herkende ik van jaren terug en vond ik toen geweldig, dus daar wilde ik nog wel een keer plezier mee maken. Helaas, ze had een dubbele boeking. Vervolgens bood de gastheer mij 2 dames aan zo onappetijtelijk dat ik met geld toe nog omgedraaid was. Bella en Yara. Jammer maar deze tent gaat op deze manier geen succes worden. De dubbele boeking kon trouwens onmogelijk aan Valentina liggen, de apps waren in keurig Nederlands, die zijn niet door haar geschreven. Dus daar heb ik ook mijn twijfels over
 
Nu... wat me al meteen opvalt op hun website... al die alure naar 'luxe'. Maar over AC op de kamers wordt met geen woord gerept! Niet dus??
 
Ik ben er laatst voor niks heengereden . Afspraak gemaakt met Valentina die herkende ik van jaren terug en vond ik toen geweldig, dus daar wilde ik nog wel een keer plezier mee maken. Helaas, ze had een dubbele boeking. Vervolgens bood de gastheer mij 2 dames aan zo onappetijtelijk dat ik met geld toe nog omgedraaid was. Bella en Yara. Jammer maar deze tent gaat op deze manier geen succes worden. De dubbele boeking kon trouwens onmogelijk aan Valentina liggen, de apps waren in keurig Nederlands, die zijn niet door haar geschreven. Dus daar heb ik ook mijn twijfels over
Ben vorige vrijdag ook naar Pearl Prive gereden. Had afspraak gemaakt met Zoë die volgens hun website alleen op vrijdag aanwezig is. Afspraak was genoteerd maar bij aankomst 3 kwartier later geen Zoë te bespeuren. Er werden mij twee corpulente dames voorgesteld ter vervanging maar ben er niet op ingegaan. Een van deze dames 'Nina' is tenandere van hun website weggehaald.
en de link van de andere aanwezige dame : https://pearl-prive.be/dames.php?p=229
 
Ik ben gisteren ook eens gaan kennismaken..::
Voor mij geen aantrekkelijke dames, allemaal wat ouder dan ze afficheren.
Maar erg belangrijk: tongzoenen, pzc komen bij alle dames in een extra pakket van 50€.

Mij zien ze er niet meer.
 
Kosten noch moeite gespaard om deze tent op te leuken want het ziet er allemaal fris uit. Dames zijn om te huilen. Kruip nog liever op de kat van de buurvrouw :ROFLMAO: Er waren twee dames aanwezig waaronder de onvermijdelijke Bell. De andere was de eerder beschreven dame. Nee, geef mijn portie maar aan fikkie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan