WHEM Paulinha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze noemde zich ook een tijdje Emma. Geen idee of ze zich nog zo noemt of weer Paulinha. Ze had over het algemeen goede recensies dus ik snap dan een naamsverandering niet.

Nieuwe foto van Paulinha op haar profiel.

Deze dame staat nooit lachend op een foto. Maar ze is echt heel lief gelukkig noemt ze zich geen Emma meer maar weer gewoon Paulinha. Er was ook geen reden tot naamsverandering de recensies zijn bijna overwegend positief. Dame wel wat duurder geworden dan toen ik haar een tijd geleden bezocht.

Je moet ook altijd ver van te voren met haar afspreken, dit in tegenstelling tot vele andere dames. Daar ben ik niet zo goed in. Meestal bij mij een last minute impuls. Dus vandaar dat ik haar niet meer gezien heb. Hoop dat ze nog hetzelfde is qua karakter dan toen ik haar ontmoette. Ze zei heel erg van het werk te genieten. Leuke dame.

Ik ben bij Paulinha in Amstelveen geweest.
Douchen behoort tot de mogelijkheid.

Ze stelde mij op mijn gemak door staand teder en heerlijk te zoen in mijn nek. Al snel ging zij via mijn wang op mijn mond, en werd sensueel tongzoenen. Ja, zoenen kon zij wel.
Zij stond open voor verschillende standjes.

Ook was gezellig om mee te praten, zij was belangstellend.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan