Iemand ervaring met deze milf?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft ze korte nagels? Kunstwimpers? Implantaten (mond of borst, maakt niet uit)? Is haar navel rond of langwerpig en indien langwerpig, horizontaal of verticaal (en zit er donshaar in of rond)? Is haar tweede teen even groot als haar grote teen? Maar wat ik eigenlijk echt wilde weten, vindt ze mij een toffe?en is ze nog aantrekkelijk ?
Vanaf die leeftijd spreken we niet meer van Milf, maar van een Gilf
??? Wat een idiootHeeft ze korte nagels? Kunstwimpers? Implantaten (mond of borst, maakt niet uit)? Is haar navel rond of langwerpig en indien langwerpig, horizontaal of verticaal (en zit er donshaar in of rond)? Is haar tweede teen even groot als haar grote teen? Maar wat ik eigenlijk echt wilde weten, vindt ze mij een toffe?
(Ga uw gang moderator, maar hou dan ook eens flink huis bij de (vul hier zelf een adjectief in)........... vragenstellers. Hartelijken dank.
Ironie, probeer het maar eens uit te leggen....??? Wat een idioot
Ja, ze is niet echt een Milf. Ik ben zeker dat ze tegen de 70 is. Heb haar vorig jaar ontmoet. Ze adverteert als niet roker, maar dat is niet juist. Ze stonk naar de sigaretten. Was een afknapper voor mij.Vanaf die leeftijd spreken we niet meer van Milf, maar van een Gilf
iemand die dit kan bevestigen/kan uitsluiten?Blijf erbij .
Dit is een omgebouwde.
Zo'n 3 j terug heb ik haar ontmoet en ben direct vertrokken.
Zoals ik heb geschreven, ik heb haar ontmoet. Omgebouwd? Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik heb geen adamsappel opgemerkt.iemand die dit kan bevestigen/kan uitsluiten?
Was het een geslaagde date?Ik kan jullie bevestigen dat Pauline geen man is geweest.
Een verslagje en een recensieformulier zijn altijd welkom.Ik kan jullie bevestigen dat Pauline geen man is geweest.