Recensie Paulina, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BertenErnie

Newbie
1
01/10/24
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9628206-paulina
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Via whatsapp contact gemaakt, ging makkelijk al liet haar Engels te wensen over.

Doorgevraagd naar mogelijkheden en wensen aangegeven. In haar advertentie geeft ze aan dat ze van wilde seks houdt en via de app is mij een diepe blowjob, erotische massage, ballen likken en harde seks toegezegd. Klinkt goed, en ik was enthousiast (lees: geil), dus de proef op de som genomen.

Eenmaal aangekomen was de locatie meh. Twee verdiepingen met een open trapgat. Een vriendin ligt op de bank op de eerste verdieping, dat vind ik al de sfeer een stuk verminderen. Pluspunt was dat de foto's kloppen. Een knappe dame, met neppe borsten (zonde imo).

Eenmaal beneden op bed geld overhandigd en gevraagd of ze ook aan zoenen deed. Kleine vluchtige kusjes konden er nog nét vanaf, prima, was niet de reden dat ik langskwam. Vervolgens begon ze aan een blowjob. Na 30 seconde veerde ze alweer omhoog om een condoom te pakken en vroeg ze 'seks?'. Mijn antwoord: 'Rustig aan, ga nog maar even door'. Na paar minuutjes was ze er toch echt klaar mee en pakte ze een condoom. Het pijpen was niet diep noch ballen likken, dus echt enthousiast ben ik er niet over. Een beetje oppervlakkig en saai zou ik het omschrijven.

Vervolgens ging ze bovenop me zitten. Dat deed ze aardig, en ik was ontzettend geil dus na een klein tijdje in de weer te zijn zat de eerste ronde er alweer op.

Binnen 5 seconde wilde ze mij gaan masseren, nogmaals gemaand om rustig aan te doen, we hadden alle tijd. Ze stuurde tussendoor een paar appjes, en ook al zat ze niet heel de tijd op haar telefoon, ik vind dat altijd een enorme afknapper. Een uurtje aandacht is alles dat er wordt gevraagd.

Na paar minuten wilde ze toch echt graag gaan masseren. Prima. Eigenlijk was dit het beste onderdeel. Ze gaf een aardig goede rugmassage, al was dat niet de reden dat ik haar opzocht.

Na de massage wilde ik nog rustig de tijd nemen om op volle kracht te komen. Maar haar zwakke Spaans, slecht gevoel voor intimiteit/ontspanning, en licht e aandringen zorgde er al snel voor dat ik dacht: Oké, tweede ronde, laten we het maar afmaken.

Zo gezegd, zo gedaan. Op vriendelijk verzoek gaf ze weer een blowjob die niet absoluut slecht was, maar wel extreem ongeïnspireerd. Na een paar minuten een condoom om mijn 3/4 sterkte piemel geschroefd en na missio het doggy afgerond. Ook hier was het routinematig. Na 3 kwartier stond ik buiten (uur betaald).

Er was een douchegelegenheid, die was redelijk, al was het putje ranzig.

Al met al: Skip pijpen zonder condoom en je hebt voor 150 euro een knappe dame die het een klein beetje probeert. Voor die prijs zou ik niet nog een keer gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan