- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geilzin-_7617244
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ben net weer thuis van mijn eerste keer voet fetish met paulina. We zijn op bed gaan liggen en paulina kwam naast me liggen met haar kleine voetjes (Maatje 36) richting mijn mond. Paulina haar voetjes ruikten echt heerlijk ze deed wat olie op mijn lul en ze begon me aftetrekken. Ik was zo geil dat ik al meteen klaarkwam mijn lul bleef stijf en paulina ging lekker door. Ik deed paulina haar voetjes op elkaar en ik ben haar tussen haar teentjes gaan likken. De smaak die er tussen zat was zo lekker dat ik al snel weer klaarkwam. Wil je even pauzen vroeg paulina me dat is goed zei ik. Ik deed paulina's voetjes weer op elkaar en ik ben haar weer tussen haar teentjes in gaan likken. Toen ik weer een erectie kreeg pakte paulina mijn lul weer vast en ze begon me weer aftetrekken. Terwijl ik tussen haar teentjes likten kwam ik klaar door blijven gaan paulina zo snel als je maar kan. Ik ben nog nooit zo erg lekker klaargekomen mijn ballen waren echt totaal leeg. Even lekker mijn lul gaan wassen kleding weer aan en ik ging weer naar huis.
Laatst bewerkt: