Recensie Paulina trans Gent.
Slechtste. Ervaring. Ooit.
Dit dateert van ongeveer een jaar geleden. Vooraf afgesproken op safe wederzijds pijpen en mij neuken. 15 min aan de deur moeten wachten. Binnenkomen in een vuil appartement, waarbij ze me snel naar boven nam. Niet overtuigd van haar uiterlijk in vergelijking met de foto's, maar dacht toch een goeie beleving te zullen krijgen afgaand op haar advertenties. Na het geld ging het volledig mis.
Dichterbij komend stonk ze vrij hard. Ze deed snel haar broek uit, duwde me hard op bed, voor ik het wist haalde ze m'n pik uit en probeerde die zonder condoom in haar kont te krijgen. Hard tegenworstelend kon ik dat voorkomen, maar daarna probeerde ze ook haar pik naar m'n mond te krijgen. Het leek dat ze al heel close was en gewoon snel bare wilde neuken en spuiten. Ik riep verschillende keren: "condom", maar zij bleef dit maar proberen en zei dat ze dit altijd doet en dat geen probleem is. Ik kon haar afhouden, maar blijkbaar wond dit haar zo op dat ze op mijn broek spoot. Toen liet ze me met rust en kon ik weggaan.
Als je ziektes hebt, houdt van slechte hygiëne en graag doet wat zij wilt, is het een aanrader...
Blijf bij haar weg als je iets van veiligheid of goeie beleving wilt.