Recensie Paulina Deventer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bekhudas

Wandelaar
40
18/04/24
34
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1842177-paulina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn vaste dame laat wat langer op zich wachten. Nu eigenlijk op gevoel deze Latina gekozen. Dit soort dates doe ik liever niet meer.. positief is ze is echt de dame van het profiel. Knappe slanke naturelle Latina. Geen plaatjes en echte B cup. Lieve glimlach en date had best vriendelijke vibe . Maar.. verwacht geen gfe, uitgebreid zoenen, tenzij je dus, helaas bij veel kinky dames, bij alles gaat bijbetalen. Daar had ik geen zin in, alleen pzc gekozen , en dat was lekker, pijpen was goed, net als intiem. Verder uitgebreide massage gehad, kom ik niet echt voor, maar kwam nu wel goed uit, aangezien ik mijn hamstring eerder wat geblesseerd had. Maar goed, dat was niet het doel van de afspraak. Zou ik haar weer kiezen? Denk het niet, maar voor half uur kun je er prima terecht. Bijzonderheid is dat na de tijd nog via app gevraagd werd of de date bevallen was. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Spreekt spaans, dus ook via google translate, ook niet bevorderlijk voor gfe, maar had ook wel iets aandoenlijks
Douchen was geen probleem

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan