- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-sensual.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Woensdag weer een date gehad met Paula. Ze ontving me met een grote glimlach in sexy lingerie met stay-ups en high heels. Samen naar boven. Na het afrekenen kreeg ik een drankje aangeboden. Dan een snelle wasbeurt (ik had thuis al een douche genomen) en begonnen aan een uurtje heerlijke sex.
Eerst mekaar wat teasen, met volle tongzoenen, en genieten van haar grote borsten die ze graag inzet in de strijd. Dan een geile pijpbeurt met veel variatie : langzaam, snel, diep of alleen de eikel. Paula is duidelijk een expert en vergeet ook de balletjes niet. Zalig gewoon! Korte 69 en haar dan op haar rug gelegd om haar mooie poesje uitgebreid te beffen waar ze zichtbaar van genoot. Tijd voor wat anders dan. Condoom aangedaan en begonnen met een cowgirl. Eerst langzaam en dan schakelt ze een versnelling hoger en rijdt als een wilde furie met een vurige blik in haar ogen die me supergeil maakt. Gewisseld naar missio en uiteindelijk klaargekomen in doggy met zicht op haar lekkere kont.
Even een adempauze en wat drinken. Vervolgens een massage waarna ze me met wat plagerijen en strelingen weer op sterkte brengt en opnieuw begint te pijpen tot ik een tweede keer klaarkom in haar mondje.
Weer een snelle wasbeurt en met een supervoldaan gevoel terug naar huis.
Ik denk dat ik vandaag of morgen nog eens een afspraakje met haar ga plannen ;-)
Eerst mekaar wat teasen, met volle tongzoenen, en genieten van haar grote borsten die ze graag inzet in de strijd. Dan een geile pijpbeurt met veel variatie : langzaam, snel, diep of alleen de eikel. Paula is duidelijk een expert en vergeet ook de balletjes niet. Zalig gewoon! Korte 69 en haar dan op haar rug gelegd om haar mooie poesje uitgebreid te beffen waar ze zichtbaar van genoot. Tijd voor wat anders dan. Condoom aangedaan en begonnen met een cowgirl. Eerst langzaam en dan schakelt ze een versnelling hoger en rijdt als een wilde furie met een vurige blik in haar ogen die me supergeil maakt. Gewisseld naar missio en uiteindelijk klaargekomen in doggy met zicht op haar lekkere kont.
Even een adempauze en wat drinken. Vervolgens een massage waarna ze me met wat plagerijen en strelingen weer op sterkte brengt en opnieuw begint te pijpen tot ik een tweede keer klaarkom in haar mondje.
Weer een snelle wasbeurt en met een supervoldaan gevoel terug naar huis.
Ik denk dat ik vandaag of morgen nog eens een afspraakje met haar ga plannen ;-)
Laatst bewerkt door een moderator: