Dag, is er iemand die ervaring heeft met Paula uit Hoogezand of iets over haar kan vertellen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je nog een Date met haar gehad? En een positieve ervaring?Echt niemand.
Nou dan zal ik het zelf maar moeten ondervinden.
Nee, we waren in contact via de app en opeens kwam er helemaal geen reactie meer, terwijl het een normaal contact was waarin niets geks was voorgevallen. Heb het maar zo gelaten.Heb je nog een Date met haar gehad? En een positieve ervaring?
ik had al een afspraak stond te wachten op huisnummer maar na een half uur nog geen bericht en toen geprobeerd te bellen en appen maar gewoon geen bericht terug , jammer maar er zijn alternatieven.Nee, we waren in contact via de app en opeens kwam er helemaal geen reactie meer, terwijl het een normaal contact was waarin niets geks was voorgevallen. Heb het maar zo gelaten.
Bij mij net zo. Ze is niet duidelijk. Als je afspreek komt er konstant wat tussen. Zal ze Fake zijn?Nee, we waren in contact via de app en opeens kwam er helemaal geen reactie meer, terwijl het een normaal contact was waarin niets geks was voorgevallen. Heb het maar zo gelaten.
Je bent te laat haar advertentie is offline , dus ze zal wel gestopt zijn.Heeft iemand recent nog een boek gebracht aan deze dame?
En hoe waren de ervaringen?