- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/super-blowjob-kisses-good-sex.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had haar in het verleden al eens bezocht, en dat was een positieve ervaring. Ik was daarom blij toen ik zag dat ze opnieuw in Leuven was. Snel een afspraak gemaakt.
Ze was niet meer zo slank als ik me herinner, maar ze heeft nog steeds een lekker lichaam.
Ze neemt duidelijk initiatief. Ze laat je op de rand van het bed zitten en komt dan met haar lekkere kont voor je dansen. Ze glijdt daarbij haar kont letterlijk over je speelgoed. Probeer zo maar eens je cool te waren
Daarna op bed, en begint ze met veel overgave te pijpen, zonder condoom. Ze weet van geen ophouden, heel lekker.
Nu wou ik haar echt wel neuken. Ik heb haar zalig doggy genomen.
Conclusie: ze doet alles met veel overgave, ze heeft een lekker lijf, kan zalig pijpen.
Negatieve puntjes: moeilijke communicatie en het tongzoenen was zeer beperkt en zeer oppervlakkig.
Toch was het een zeer aangenaam halfuurtje!
Ze was niet meer zo slank als ik me herinner, maar ze heeft nog steeds een lekker lichaam.
Ze neemt duidelijk initiatief. Ze laat je op de rand van het bed zitten en komt dan met haar lekkere kont voor je dansen. Ze glijdt daarbij haar kont letterlijk over je speelgoed. Probeer zo maar eens je cool te waren
Daarna op bed, en begint ze met veel overgave te pijpen, zonder condoom. Ze weet van geen ophouden, heel lekker.
Nu wou ik haar echt wel neuken. Ik heb haar zalig doggy genomen.
Conclusie: ze doet alles met veel overgave, ze heeft een lekker lijf, kan zalig pijpen.
Negatieve puntjes: moeilijke communicatie en het tongzoenen was zeer beperkt en zeer oppervlakkig.
Toch was het een zeer aangenaam halfuurtje!