WHEM Paula, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paula is een oude rot in deze vak, ze is jaren geleden begonnen in Amsterdam en daarna verkast naar Amstelveen. Ze is afgelopen 4-5 jaar verdwenen en inmiddela weer terug ze heeft inderdaad geen whatsapp had ze destijds ook niet ze heeft wel dezelfde nummer als destijds. (Ik had hem namelijk nog in mijn telefoon staan). En mbt sms die beantwoord ze niet staat ook in haar advertentie.

" Call me with your number visible, no private numbers or sms messages."

Ze is een topper echt een wilde in bed en ze staat bij mij in de top 3 aller tijden😉

Laatst bewerkt:
Ik ken Paula nog van een paar jaar geleden. Volgens mij heb ik zelfs in een andere post gezegd dat dat een van de personen was die ik graag nog eens terug zou zien. Ik was dan ook bijzonder aangenaam verrast haar ineens weer te zien tussen de advertenties en heb meteen de daad bij het woord gevoegd. Ik heb morgen een afspraak met haar.

Nu is het maar hopen dat de service nog net zo goed is als 4 jaar geleden (want dat was het). En als ik sommige foto's zo zie lijkt er wel het een en ander veranderd in haar gezicht maar ik ga dat morgen zien. Ik kijk er naar uit.

Ik vind haar op de foto's alleen maar knapper en volwassener geworden. Ik heb haar, toen ze net in NL was, een aantal keer in Amsterdam bezocht. Daarna is het er niet meer van gekomen, mede vanwege dat ze het druk had.
Misschien nu weer een keer bezoeken.😁

Ik vind haar op de foto's alleen maar knapper en volwassener geworden. Ik heb haar, toen ze net in NL was, een aantal keer in Amsterdam bezocht. Daarna is het er niet meer van gekomen, mede vanwege dat ze het druk had.
Misschien nu weer een keer bezoeken.😁
Eens, ze ziet er goed uit. Ik vond haar een paar jaar geleden al erg knap. En haar service was toen echt fenomenaal.

Paar jaar geleden? De eerste keer dat ik haar bezocht was denk ik in 2009 in de buurt van het WFC! Maar weinig mis mee toentertijd, wel een beetje dat overgewaardeerde a la Kiera Amstelveen.

Paar jaar geleden? De eerste keer dat ik haar bezocht was denk ik in 2009 in de buurt van het WFC! Maar weinig mis mee toentertijd, wel een beetje dat overgewaardeerde a la Kiera Amstelveen.
Met dat verschil dat zij gewoon bereikbaar is voor iedereen, een normale prijs hanteert en je niet je social media gegevens met haar dient te delen voordat je langs mag komen.

en ja, een paar jaar geleden, ik ben in 2018 bij haar geweest.

Nou mijn hereniging is uitgelopen op een ware teleurstelling. Op het tijdstip van de afspraak voor de deur werd niet meer opgenomen, geen antwoord op berichten. Ook achteraf geen teken van leven meer. Ik heb soms een voorgevoel en zo ook hier, dus ik had plan B gelukkig al achter de hand. Heel erg jammer maar goed, dan weet ik dat ook weer: Paula kan van het to do lijstje af. Misschien in de toekomst nog een keer een afspraak plannen en zelf niet op komen dagen 😀

Nou mijn hereniging is uitgelopen op een ware teleurstelling. Op het tijdstip van de afspraak voor de deur werd niet meer opgenomen, geen antwoord op berichten. Ook achteraf geen teken van leven meer. Ik heb soms een voorgevoel en zo ook hier, dus ik had plan B gelukkig al achter de hand. Heel erg jammer maar goed, dan weet ik dat ook weer: Paula kan van het to do lijstje af. Misschien in de toekomst nog een keer een afspraak plannen en zelf niet op komen dagen 😀
Goed om te weten . Probeerde haar te bereiken maar geen reactie.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan