Jazeker, en absoluut top!!Maar patty doet ook erotische massages en b2b? Of niemand ervaring mee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJazeker, en absoluut top!!Maar patty doet ook erotische massages en b2b? Of niemand ervaring mee?
Waar in Houten ?Jazeker, 2x nu en het was helemaal goed!
Welke filmpjes?Na aanleiding van haar filmpjes online wilde ik Patty wel proberen. Meestal ga ik naar massage salon voor Thaise dames. Patty reageert snel via whatsapp, inbde ochtend een bericht gestuurd en kon gelijk om 12 uur al terecht. Parkeren op een pleintje en vervolgens kort naar haar flat lopen, waar ze haar deur op een kier had staan.
Je merkt wel dat ze al wat ouder is, lastig in schatten hoe oud precies. Het blijft een geil ding en heeft er altijd zin in. Ze heeft me eerst langdurig gepijpt zonder condoom, paar keer uitgesteld en daarna heb ik haar in paar standjes genomen. Na afloop nog een massage gekregen, was vrij hard.
Al met al, goed uurtje, ga zeker nog een keer terug.
Niet beide dames bezocht, maar ik kan je wel zeggen dat Patty echt top is, makkelijk bereikbaar en betrouwbaar en de service is echt super!Keuze tussen Patty en Leah uit Almere. Iemand beide dames bezocht. Wie kiezen en waarom?
Ze heeft meerdere online staan, via google te vindenWelke filmpjes?
en wat is je zoekterm? want ik krijg alleen patty brard!Ze heeft meerdere online staan, via google te vinden
Heb je een PB gestuurden wat is je zoekterm? want ik krijg alleen patty brard!
Ik ben ook wel benieuwd waar je op moet zoekenHeb je een PB gestuurd
Overigens: geïnspireerd door de trio en gangbang kunde van Patty op de filmpjes heb ik aan de kade wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheid van een MMV trio met haar op de kamer maar daar was ze resoluut in. Wilde ze niets van weten.
PB gestuurdIk ben ook wel benieuwd waar je op moet zoeken