Donderdag eindelijk de stap genomen en naar Houten afgereisd, na lang getwijfeld te hebben eerlijk gezegd.
Filmpjes die je hier en daar over via deze site kan vinden zorgden voor deze twijfel maar bijna niets komt nog overeen en ik heb een heerlijk uurtje gehad.
Afspreken ging echt makkelijk en vlot, ze leidt je goed naar de plaats van bestemming en de ruimte is van prima hygiëne. Douchen kan en frissen handdoeken aanwezig.
Persoonlijk hou ik wel van wat kleinere dames, nou klein is deze zeker maar wat een heerlijke meid! Prachtig figuurtje, grote borsten en een heerlijk achterwerk!
Beetje gek maar op een leuke manier. Ze weet je prima te teasen, ze begrijpt ook echt goed waar een man voor komt. Ze neemt heerlijk initiatief.
Ik denk dat wanneer je vaker komt je ook nog meer plezier en interactie met haar kan hebben, ze loopt al lang mee in deze wereld en weet precies wat ze doet.
Ik vond het zoenen niet bepaald geweldig in het begin, maar denk dat zij ook de boel aan het aftasten was, want niet veel later ging ze er vol op zeg maar.....
Pijpen is oké, mag van mij wat harder maar ze lust hem wel helemaal.
Na een heerlijke penis massage met veel teasen het rubbertje erom en drie posities lekkere sex gehad. Ze heeft een getraind kutje die zij dikwijls hard aanspant waardoor het lijkt dat de boel mega strak is......
Na de sex nog wat aandacht en massage en nog een handjob als toetje en hup lekker even douchen.
Ik vond het een prima uurtje en ga denk ik nog eens terug naar Houten!