- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1737727-patty
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ze herkende me nog en dat was geen onverdeeld succes. Volgens haar was ik de enige van haar vaste klanten die haar "verbouwing" had afgekeurd. Bovendien vertelde ik haar dat onze eerste ontmoeting minstens 25 jaar geleden was en dat vond ze ook niet leuk.
Na dit ietwat beroerde begin ontdooide ze en was het bijna weer zoals vanouds. Uitstekende service van een mooie dame die er zelf ook van genoot. Was het helemaal de oude Patty? Nee, voor de "verbouwing" en haar "film carrière" vond ik haar veel sympathieker. Haar kutspier beheersing is nog steeds fenomenaal. Maar goed, een ½ uur afgesproken voor €100 en minstens 45 fijne minuten beleefd.
Herhalingsgevaar? Misschien als ik toch in Amsterdam moet zijn.
Na dit ietwat beroerde begin ontdooide ze en was het bijna weer zoals vanouds. Uitstekende service van een mooie dame die er zelf ook van genoot. Was het helemaal de oude Patty? Nee, voor de "verbouwing" en haar "film carrière" vond ik haar veel sympathieker. Haar kutspier beheersing is nog steeds fenomenaal. Maar goed, een ½ uur afgesproken voor €100 en minstens 45 fijne minuten beleefd.
Herhalingsgevaar? Misschien als ik toch in Amsterdam moet zijn.
Laatst bewerkt: