Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mijn reis naar Pattaya geboekt. Een beetje een combinatie tussen relaxen, tot rust komen en het nachtleven verkennen 🙂. K ga op een 35 tal minuten wandelen van walking street verblijven. Pattaya Hills.
Op zich laat ik het wat op mij afkomen maar eerlijk is eerlijk, ik ben wel heel benieuwd wat er op mij afkomt.
Ik ben niet echt voor de "korte contacten", maar k vraag me wel af hoe het allemaal in zen werk gaat 😉. K zal de voorgaande berichten hier eens doorlezen.

@Coolmen wanneer ga je? Mogelijk zijn er andere forumleden in town
Ik vertrek 19 januari, nu reeds geboekt, ik vlieg met Thai airways en de plaatsen gaan blijkbaar vlot over de toonbank. Maar heel goed om weten dat ik hier kan checken of er collega's zijn in die periode om eventueel samen een 🍻 te drinken 💡
Uiteindelijk reis ik solo en ik ga ervan uit dat ik mij niet ga vervelen 😉 maar altijd leuk om eens iemand te ontmoeten. Bedankt voor de tip !

Ik vertrek 19 januari, nu reeds geboekt, ik vlieg met Thai airways en de plaatsen gaan blijkbaar vlot over de toonbank. Maar heel goed om weten dat ik hier kan checken of er collega's zijn in die periode om eventueel samen een 🍻 te drinken 💡
Uiteindelijk reis ik solo en ik ga ervan uit dat ik mij niet ga vervelen 😉 maar altijd leuk om eens iemand te ontmoeten. Bedankt voor de tip !
Nog even flink geduld oefenen dan 😜 Maar voorpret hoort er ook bij natuurlijk. Redelijke kans dat ik er ook ben. Ik ga iig in January 26 ook weer, maar eerst deze zomer nog 😍

Goede middag, in oktober gaan ons madame en ik nog eens de bloemetjes buiten zetten in ons favoriete Pattaya.
Vorige keren zaten wij steeds in hotel Baywalk op beach road, wat ons wel beviel....maar aangezien we bijna elke avond wel in soi boomerang ,LK , of pothole zaten dachten we dit jaar is te boeken bij Debua op soi buakhoa recht tegenover soi boomerang.
Iemand ervaring mee ? We lezen gemengde resultaten, wij gaan niet voor ontbijt of het zwembad, wij liggen gewoonlijk smorgens pas in bed en slapen graag uit ,dus belangrijk.... redelijk rustig qua lawaai op de gangen en properkes
Dus Iemand al geweest en hoe was het ?
Alvast bedankt

Ik ben in juni in Pattaya, hotel op 20 min loop afstand van walkingstreet. Welke tenten zijn echt de moeite om te bezoeken? En is thaifriendly app een goed optie voor dates met vrouwen die geen dames van plezier zijn? Is het raadzaam om een biertje aan te nemen in een club van een dame, zag bij kees van der spek dat zo mensen gedrogeerd worden🙈

1. Welke tenten hangt af van je smaak/budget en doel. Veel gasten vermijden WS bv... andere lopen er elke dag..

In de basis kan je alle agogos in 3 categorieen gooien
Pinup/Xs/Dragon (voorheen opium)/Chick/Shark/Farenheit/Bliss/Lighthouse/Palace = De Franse kliek. Duur, mooie dames en reken op opdringerig gedrag qua ladydrinks

Windmill, windmill2, Club Electric blue = Handson.. kortom hier kan je meer actie verwachten. Dames niet altijd even lekker... maar zat gasten die hier zitten te vingeren of beffen bv

De rest -> Hit & mis

TF dan... 90% ofzo binnen Pattaya is freelancer. Voor iets serieus kan je dus beter buiten Pattaya kijken maar een normale Thaise dame werkt. En 6 dagen is niet ongebruikelijk kortom die kunnen ook niet zo makkelijk afspreken. Veel Thaise (normale thaise) zijn ook wel beetje klaar met de vakantie farang neukers dus weet niet wat je doel is? Gratis neuken of daadwerkelijk iets serieus zoeken?

De eerste dame die JOU een biertje aanbiedt op haar kosten moet nog geboren worden... kans dat een vreemde dit doet is nihil

Ik ben in juni in Pattaya, hotel op 20 min loop afstand van walkingstreet. Welke tenten zijn echt de moeite om te bezoeken? En is thaifriendly app een goed optie voor dates met vrouwen die geen dames van plezier zijn? Is het raadzaam om een biertje aan te nemen in een club van een dame, zag bij kees van der spek dat zo mensen gedrogeerd worden🙈
Walkingstreet vind ik persoonlijk helemaal niks. Vol met Indiërs. Wanneer je een gogo liefhebber bent kun je er eens heen, maar sommigen prefereren de gogo tenten in LK METRO. zelf ben ik liefhebber van de kleine buiten barretjes. De dames zijn er wat ouder, maar ik ook.
ThaiFriendly staan voornamelijk dames op die klantjes zoeken. Niks mis mee. En in de 35 jaar dat ik in Thailand kom heeft nog nooit een dame mij een drankje aangeboden. Andersom wel heel vaak. In Juni ben ik er ook weer.

Ook op Thai friendly zijn de meeste gewoon dames van plezier. En in de clubs ben jij het meestal die de drankjes koopt voor de dames en niet andersom 😅

Er zijn in Pattaya weinig vrouwen die niet bijklussen als DVP. Dus uiteindelijk zal elke date een paydate zijn vrees ik. Een biertje aannemen van een dame is wel verdacht, meestal moet jij bestellen en betalen. Maar als er eentje zo verliefd op je is dat ze je drank gaat betalen, dan kun je het in Pattaya prima aannemen. Ik heb daar nooit iets geks meegemaakt zoals je bij Kees van der Spek ziet (en volgens mij was wat jij bedoelt in Vietnam, niet in Thailand). Verder kun je je prima vermaken in Walking Street, vooral Windmill a GoGo is daar de moeite (voor mij dan) en Insomnia/iBar. Bij Insomnia/iBar zijn veel dames gewoon op stap op zoek naar een Farang, in Windmill dansen ze naakt op de bar of soppen ze in de badkuipen. Verder kun je eens langs Soi Honey bij de Hunny Lounge, die eigenaar organiseert wekelijks een Gentlemen Club Bar Crawl, dan kun je een beetje rondkijken wat er verder allemaal te doen is buiten de bekende straten.

1. Welke tenten hangt af van je smaak/budget en doel. Veel gasten vermijden WS bv... andere lopen er elke dag..

In de basis kan je alle agogos in 3 categorieen gooien
Pinup/Xs/Dragon (voorheen opium)/Chick/Shark/Farenheit/Bliss/Lighthouse/Palace = De Franse kliek. Duur, mooie dames en reken op opdringerig gedrag qua ladydrinks

Windmill, windmill2, Club Electric blue = Handson.. kortom hier kan je meer actie verwachten. Dames niet altijd even lekker... maar zat gasten die hier zitten te vingeren of beffen bv

De rest -> Hit & mis

TF dan... 90% ofzo binnen Pattaya is freelancer. Voor iets serieus kan je dus beter buiten Pattaya kijken maar een normale Thaise dame werkt. En 6 dagen is niet ongebruikelijk kortom die kunnen ook niet zo makkelijk afspreken. Veel Thaise (normale thaise) zijn ook wel beetje klaar met de vakantie farang neukers dus weet niet wat je doel is? Gratis neuken of daadwerkelijk iets serieus zoeken?

De eerste dame die JOU een biertje aanbiedt op haar kosten moet nog geboren worden... kans dat een vreemde dit doet is nihil
Thanks voor de tips iedereen! Mijn doel is niks serieus gewoon fun✨🥂

Terug
Bovenaan Onderaan