• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Patricia - Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Florijnnl

Newbie
9
31/05/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2763200-patricia#reviews
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal geproken ga ik op de reviews af of ik een dame boek of niet. vandaag van deze dame geen review kunnen vinden, daarom heb ik hem zelf geschreven.

Door een dame die niet op kwam dagen ben ik weer op kinky gaan zoeken. De foto's van Patricia trokken mij aan, en op een of andere manier voelde het dat het deze keer niet zal tegenvallen. Patricia reageerde snel op mijn bericht. ze was onderweg en maar 10min van mijn locatie vandaan.

Toen ik bij de Lobby van mijn hotel kwam stond ze buiten te roken. Wat een heerlijke dame zeg. Jammer dat haar gezicht niet zichtbaar is in de advertentie, want wat heeft deze dame een geile blik... op de kamer even afgerekend en toen ging ze zich opfrissen.

Het pijpen wat even kort, maar wat kan ze heerlijk geil kijken zeg. Na een korte pijpbeurt kwam ze heerlijk bovenop zitten.
We hebben een aantal standjes gehad maar ik hield het helaas niet lang vol. Ze was daarom binnen een half uurtje weg.

Het zette mij aan het denken.. Is het dan minder omdat ze zo snel weg was? Nee, want het was heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan