Recensie Patricia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 122 k5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miked

Newbie
24
24/11/22
20
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdagavond liep ik weer eens door de Geleenstraat en mijn aandacht ging uit naar een glimlachende slanke jonge blonde dame ( ergens rond de 25 vermoed ik) haar ogen zijn heel bijzonder opgemaakt . Naar binnen en naar boven een twee persoonsbed . Kleren uit en wassen . Daar wou zij mij ook wel bij helpen en op het bed. Eerst wat wederzijdse verkenningen waar de intieme delen ook aanbod kwamen . Daarna condoom erom en pijpen. Dat met zicht op zo'n heerlijk lichaam . Dit moest stoppen voordat ik al vroegtijdig mijn hoogtepunt zou bereiken. We gingen over op full action doggy , missionaris en reversed cowgirl ( niet in chronologische volgorde) en ja dan is het eindpunt snel bereikt . Mooie vriendelijke spraakzame dame . Spreekt meerdere talen . Gebruikt veel lube helaas . Voor herhaling vatbaar alleen wil ik eerst nog de blonde dame van Geleenstraat 23 K10 een staatsbezoek brengen. Enig advies vooraf is welkom …
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ben ik bij deze superslanke mooie dame geweest. Het is een leuk meisje super vriendelijk houdt van lachen en grapjes maken. Werkt s avonds. Ze neemt de tijd voor je is zeker geen klokkijker.
Helaas doet ze niet aan Pzc maar met condoom doet ze ook goed. Ze gaat zo zitten zodat je met haar poesje kunt spelen. Vingeren mag niet. Na het pijpen doggy en missionary neuken en handjob.

Leuk meisje die gaat mij nog vaker zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan