Recensie Patricia (Roe), Antwerpen, Verversrui 7/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Wandelaar
58
24/06/24
109
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben gisteravond gaan wandelen in het SKW. Het was al redelijk laat (rond de middernacht) en ik zag niet veel volk, noch dames, noch wandelaars. Hoe dan ook, aanbod was nog steeds redelijk goed.

Patricia is een Roemeense dame, zeker al 30 jaar oud, heeft een lichaam met rondingen en grote borsten zodat ze die MILF lichaam heeft waarop ik zo hard geil.

Ik heb Patricia al meerdere keren gezien in het SKW, maar aangezien het aanbod wat lager was gisterenavond, leek het me hoog tijd om haar een keertje uit te proberen. Alhoewel, de vorige zin klopt niet helemaal, ik ben al langs geweest bij Patricia, maanden geleden. En toen beviel het me niet echt, maar dit keer wel. Nadat ik dit keer was klaargekomen zaten we te babbelen en kwam ik achter dat ze pas sinds November werkt. Het is dus mogelijk dat mijn eerste keer met Patricia vandaar een beetje tegenviel, ze zat waarschijnlijk haar vak nog onder de knie aan het krijgen.

Dit tweede keer was zoveel beter dat er herhalingsgevaar is.

Oké, en nu de recensie: toen ik langs haar raam passeerde gaf Patricia me een glimlach, dat is natuurlijk altijd een goed teken. Ik ben binnen gestapt en tijdens het wasje eventjes met haar gebabbeld. Qua babbelen doet ze toch wel beter dan het gewone Roemeense meisje op het SKW. Kleren uit, wasje compleet en nu op het bed.

Ze heeft een heel mooie lichaam, weeral dat soort MILF lichaam waarvan ik toch wel hou. Condoom over penis en dan begon ze goed te pijpen. Na een minuutje gevraagd of ik haar kon beffen. Dat mocht, en een minuutje nadien ook gevraagd of ze PZC doet. Dat deed ze ook. Voor beide bijbetaald met 50 euro, dus 150 euro totaal.

En ja, daar zaten we, in mijn favoriete positie - 69 met PZC. Super geweldig, super aangenaam. Waarschijnlijk een degelijk 15 minuten zo gebleven. Heerlijk gebeft, heerlijk gepijpt. Uiteindelijk overgegaan naar neuken. Eerst een poosje in doggy, daarna missionaris - alhoewel ze een stijl van missionaris gebruikt waar de ene been een beetje meer verspreid is zodat je lichaam dichter bij haar lichaam zit. Ik weet niet of ik dat goed heb uitgelegd, maar het was wel een beetje meer intiem dan normaal missionaris.

Het enige dat me wel stoorde was dat ze effectief een klokkenkijker is. Ze had een timer en die begon al af te gaan terwijl ik nog in haar aan het stoten was. Dat is natuurlijk niet super aangenaam, maar aangezien ze heel nieuw is op het SKW heeft ze waarschijnlijk nog niet beseft dat muziek spelen een beetje subtieler is dan een wekker.

Hoe dan ook, gelukkig neem ik nooit teveel tijd in beslag. Dat heb ik al in een andere recensie verklaard, zelfs kan het me niet schelen of ik daar 20, 30, 40 minuten of een hele dag binnen ben. Voor mij gaat het om de intensiteit van de ervaring, niet de tijd. Ik begrijp wel dat ik hiermee een andere mentaliteit heb dan meeste wandelaars, die toch wel zo lang mogelijk binnen willen blijven. Persoonlijk wil ik gewoon hard pijpen, hard beffen, hard neuken en dan buiten zijn. Dus daarmee vond ik het niet zooo erg dat haar alarm afging. Ik heb een extra minuutje of twee genomen om klaar te komen. Dan mezelf gewassen, een babbeltje gedaan en toen stond ik weer buiten.

Patricia is mijn soort van DVP - in haar jaren 30-40, lekker wellustig lichaam met degelijke tieten, en mogelijkheid voor 69 met PZC. Dus ideaal voor mij en altijd leuk om nog eentje te hebben naast andere gelijkaardige dames (bv. Anna VVR 8/1, Georgia VT 30, Simona VT 32, Marie VVR 28/1).

Dus herhalingsgevaar hoog.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
@Genghis Khan .Door jouw recensies worden de pareltjes van het SKW wel zichtbaar gemaakt voor de wandelaars
Want Patricia is een stijlvolle charmante vrouw , ziet er niet hoerig uit . En heeft alles op de goede plaatsen.
( echt mooi figuur)
En inderdaad , ze is weer terug van vakantie , ik was blij haar te zien . Zoals altijd een goede service gehad.
Soms kijkt ze op de klok , maar ook al gehad dat ze dat niet deed .
Dat was wel per ongeluk toen.

Ik vind wel 2 x 50 bij betaling voor beffen en PZC aan de forse kant
 
Terug
Bovenaan Onderaan