- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50 + 23 kamer
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag na mijn teleurstelling in de A-straat (bij Nelly) een beetje per toeval in Le Coin beland. Ik was richting Zuidstation en had wat tijd om eerst vlug nog een koffietje te drinken, en toen dacht ik aan Le Coin waar ik reeds lang niet meer ben geweest. De dames zijn daar niet echt mijn type, meestal te oud en (veel) te dik, maar ik hoopte dan maar op een welgekomen uitzondering.
Tijdens mij koffie zag ik in een hoekje een jonge deerne zitten met haar neus in haar GSM. Ben naast haar gaan zitten en de prijs gevraagd. Voor 50 + kamer 23 Euro wou ze naar boven. Ze stelde ook anaal voor voor 50 extra. Dat vond ik van het goede teveel. In de kamer ontdekte ik een naakte mooie jonge dame, met een heel zacht vel, natuurlijke borsten. Ze was ook heel sensueel en vriendelijk. Helaas was het zoenen niet wat ik hoopte. Bovendien, ik moest de tijd in oog houden mijn trein niet te missen, dus de sex was maar een vluggertje. Moest ik ooit nog eens in de buurt zijn loop ik nog eens binnen. Zij verdient een betere kans.
Tijdens mij koffie zag ik in een hoekje een jonge deerne zitten met haar neus in haar GSM. Ben naast haar gaan zitten en de prijs gevraagd. Voor 50 + kamer 23 Euro wou ze naar boven. Ze stelde ook anaal voor voor 50 extra. Dat vond ik van het goede teveel. In de kamer ontdekte ik een naakte mooie jonge dame, met een heel zacht vel, natuurlijke borsten. Ze was ook heel sensueel en vriendelijk. Helaas was het zoenen niet wat ik hoopte. Bovendien, ik moest de tijd in oog houden mijn trein niet te missen, dus de sex was maar een vluggertje. Moest ik ooit nog eens in de buurt zijn loop ik nog eens binnen. Zij verdient een betere kans.