Zoveel lovende reacties en recensies, maar met haar populariteit en haar vaste klantenkring zonder hoop haar een appje gestuurd. Onder het mom van "we zien wel" en ineens kreeg ik vrijwel direct appje terug dat ze beschikbaar was. Leuk appcontact en afspraak gemaakt. Bekende plek in Arnhem Centrum waar ik wel eens bij andere dame ben geweest.
Bij aankomst achter de deur kwam er een geweldig mooie dame tevoorschijn. Felrode lippen, fake tieten, superstrak jurkje.. dat kon niet beter. Of toch wel, want ze begon direct uitgebreid te zoenen en dat ging door naar de kamer. Zoals eerder al gezegd: het is inderdaad een en al geile actie van begin af aan.
Ze begon me uit te kleden en had haar handen al in mn broek. Zij haar jurkje uit en toen ging ze op dr knieen op bed zitten en heeft ze me heerlijk gepijpt. Bij haar op bed gekropen en volle bak van elkaar genoten. Missio, cowgirl, doggy, lepeltjelepeltje. En maar volop tz. Met die geile bek van haar. Geweldig!
Heb er spijt van dat ik haar niet eerder heb benaderd, want deze date is ook in mijn top3 beland.
wat een vrouw. Love it.