WHEM Passionella, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
16/11/22
1
was vroeger klant bij haar ... sex was goed met volle overgave hoor ... pijpen kan ze heel goed, je mag ook komen in de mond .. sex eveneens lekker, als je ze beft, komt ze meermaals klaar ...

maar zoals bij vele, soms haar attitude .. ze weet van haar eigen dat ze goed is ... het is ook zo dat ze heel kieskeurig is ... je moet aan bepaalde eisen voldoen om klant te kunnen worden

en neukt ze met of zonder condoom? als je mag klaarkomen in haar mond ,slikt ze dan ook door? wat zijn dan volgens jouw de eisen waaraan je moet voldoen om klant te worden bij haar?

kunt die vragen mss beter aan haar stellen ... vreemde vragen ... ik heb vroeger altijd een goed contact met haar gehad, leuke dame, dat we nu geen contact meer hebben is prive, ga ik hier niet uit de doeken doen. mss zien we elkaar later nog, mss niet wie zal het zeggen

Allen,
Ik werd op de hoogte gebracht van het feit dat op dit forum allerhande informatie aan het verschijnen was.
Ik heb daarom maar een account aangemaakt zodat ik kan meelezen.
Weet dat ik alle foutieve informatie of insinuaties zal rapporteren aan de moderators met de vraag om ze te verwijderen.

Laatst bewerkt:
Indien er vragen zijn over deze dame, gebruik google om haar te contacteren (wie zoekt die vind) en zij zal je wel antwoorden op alle mogelijke info die je wenst. Andere mensen zijn niet op hun plaats om deze info te geven.

Ik vind het altijd een tikje eigenaardig als er accounts worden aangemaakt met onmiddellijk daarna een doelgerichte vraag naar een specifieke dame of dames en daarna niets meer......

heb er hier al verscheidene accounts gelezen ,waarschijnlijk mensen die zoekend zijn achter dvps en aan de hand van recencies er dan 1 uit kiezen die goed aangeschreven staat bij de wandelaars

vind dit eigenlijk ook een heel raar gegeven ,misschien zijn het mensen die geen recensies durven maken of schrik hebben dat deze te negatief zou overkomen en eventueel zou worden verwijderd op vraag van de dvp zoals passionella vermeld in een reactie van november jongstleden

Wie heeft ervaring met deze dame, want haar website en profiel op redlights zijn offline?
Terug online

Da ziet er toch heel knap en lekker uit

Ze is niet correct. Ik had haar voor de boeking een voorschot betaald, en na de boeking het saldo overgeschreven.

Door een fout bij de bank heeft ze echter nog een extra betaling ontvangen. Bij de vraag om dit terug te storten reageert ze gewoon niet meer, dus mevrouw is met meer geld weg dan afgesproken.

En de sex was dan ook nog eens niet top.

Wat een t**t!

ze weet precies ook niet van welk hout pijlen maken ,bekijk haar advertentie op redlights ,de links die erop staan en vergelijk even;ook weinig inspiratie ,als je overal hetzelfde vermeld en overal dezelfde foto's

nooit doen die voorschotten ,je ziet tot wat het kan leiden ,ook al was er een foutieve beweging bij de bank ,eerst voor de centen werken en dan uitbetalen

ik persoonlijk vind haar geweldig, als je eenmaal de juiste klik hebt met haar hebt is er geen betere, over negatieve kanten, die heeft iedereen wel en moet je naast kunnen kijken en je gewoon laten gaan en doen waar ze voor naarn je toekomt

Mvg

Ik heb haar gecontacteerd via mail en verder afgesproken om bij mij thuis langs te komen .
Wat er die avond aankwam was een op en top klasse dame en die klasse moet nu eenmaal betaald worden .
Toen ze haar mooie lingerie showde was er niet veel nodig om mij in vuur en vlam te zetten . Mijn kleren gingen heel snel uit en we zijn toen op bed gaan liggen waar ze start met overheerlijk u te tongzoenen en daarna deed ze mijn slipje uit om vervolgens mij een lekkere pijpbeurt tegeven alsook mijn balzak en teelballen werden gelikt . Toen ik voorstelde om 69 te doen was ze meteen akkoord en ik heb haar lekker doen klaarkomen tijdens het beffen waar ze met volle teugen van genoot. We hebben meer dan 2 uur gesekst met elkaar het was echt TOP wat een klasse vrouw is dat .

Laatst bewerkt:

Ik kan er niets van terugvinden wat eigenaardig is want lijkt mij wel een uiterst aantrekkelijke klassedame, iemand ervaring?

Is een pak ouder dan ze schrijft, heeft een heel onverzorgd gebit en is heel klein. Beetje plat ook, maar ze neukt wel je hersenen eruit (zonder C als je niet oppast).
Ouder, klein en super actief is zeker een plus maar een onverzorgd gebit zou absoluut een slappe situatie creëren dus bedankt voor de feedback!!
Bijkomende ervaringen zijn zeker welkom maar de grootste afknapper hier lijkt mij geen kwestie van persoonlijke opinie….

Wat bedoel je met een beetje plat ( taal ?) neemt ze dan inniciatief voor intiem ? En verschillende standjes graag meer uitleg 🤗

Ze is niet heel slim, dus haar taalgebruik is niet heel verzorgd.

Ze neemt wel initiatief en kickt precies op keihard geneukt worden, maar ze vindt een condoom ook niet altijd nodig... als ik er niet op had aangedrongen had ze me gewoon zonder laten neuken.

Terug
Bovenaan Onderaan