Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNooit geweten dat er een tram van België naar het Verenigd Koninkrijk rijdt..In Schipperskwartier liep ook n Britse man die zijn vliegtuig moet halen , en een paar € nodig heeft voor de tram.Heeft me al een paar keer aangesproken.
Ik lig nogsteeds dubbel van het lachen
Gewoon contant betalen......de enige oplossingHeel veel vrouwen vragen tegenwoordig
Een tikkie om te komen of voorschot voor een taxi of zo dit is niet zo
Is puur voor je gegevens te krijgen voor chantage afpersing bedreiging dus doe het niet geef geen geld vooraf of met pay safe card nooit zo maar je gegevens geven wees gewaarschuwd na onderzoek van 1 jaar is bijna 90 procent hier op uit dit onderzoek komt ook in de kranten
Ja, er is inderdaad wel wat geschreven over oplichting in de seksbranche.Ha Ha wat een mensen hier staat wel in de kranten zeker weten
ad.nl Telegraaf alles en overal zoek maar op oplichting Sexjobs
de mensen hier zijn eenzaam hier achter de pc zijn ze zo sterk
Hilarisch!Kijk daar hebben we wat aan
Het zou je sieren als je eerst eens aan je interpunctie gaat werken.Ha Ha wat een mensen hier staat wel in de kranten zeker weten
ad.nl Telegraaf alles en overal zoek maar op oplichting Sexjobs
de mensen hier zijn eenzaam hier achter de pc zijn ze zo sterk
Ik denk tweede accounts van wandelaars of misschien zelfs dvp's die even 'wraak' willen nemenHet zijn er meer die zo schrijven en dan na enkele posts zwijgen.
Logica ontgaat me.
Ik denk tweede accounts van wandelaars of misschien zelfs dvp's die even 'wraak' willen nemen