Covid gaat niet meer weg hoor. Je leeft maar 1 keer. Profiteer er nu van want het kan sneller gedaan zijn dan je denkt. Daar weet ik alles van.Zolang er covid is nog even passen, tot het vollop zomer is..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCovid gaat niet meer weg hoor. Je leeft maar 1 keer. Profiteer er nu van want het kan sneller gedaan zijn dan je denkt. Daar weet ik alles van.Zolang er covid is nog even passen, tot het vollop zomer is..
Jij hebt het bij het rechte eind schat!!xxxxxme and the dreads is Sonja World, onkruid vergaat nooit!!haha.. kusAls ik me niet vergis, is juist de dame met de (vele) tattoo's en dreadlock's Sonja World, heb haar al eens eerder op een feestje mee mogen maken een aantal jaar geleden in de Paradise / Den Haag. Kan 't ook mis hebben uiteraard.
Haha.... ik wou dat er in m'n tuin van zulk mooi onkruid stond Hoop je weer snel te zien in de ClimaxJij hebt het bij het rechte eind schat!!xxxxxme and the dreads is Sonja World, onkruid vergaat nooit!!haha.. kus
Wat voor dames zijn er morgen een beschrijving ajbIs de donderdag middag mischien iets voor mij als ik nieuw ben in deze wereld
Er zullen wel aanmeldingen op website staan maar er is altijd wel actie. Gewoon op je af laten komen. Er komen veel nieuwkomers elke weekWat voor dames zijn er morgen een beschrijving ajb
wel externe organisator donderdag maar wordt ook goedGa donderdag mss wel us kijken . Twijfel al lang om te gaan
In opzet niet maar geen maandag of donderdag feestje is hetzelfde.Na het lezen van deze positieve reacties wil ik de Climax binnenkort als single man ook graag gaan bezoeken. Heb eigenlijk maar 1 vraag. Zit er nog verschil tussen de maandagen en donderdagen (qua opzet) ?