- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paris-sexy-speelse-dame-voor-jou.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Toen vanavond na een deugddoende massage gekregen te hebben in een thai massage huis waar happy ending jammer genoeg niet kan, de nood hoog was heb ik mij opnieuw laten vangen.
Na meerdere slechte ervaringen met het personeel van deze zaak (bazen en dames) had ik beter moeten weten.
Een ezel stamt zich immers niet 2 keer aan dezelfde steen.
Als de nood hoog is ben ik blijkbaar geen ezel.
Bij het uitkiezen gekozen voor Paris, had de keuze tussen Valentina (denk ik) en Paris en koos voor deze laatste.
Als optie pijpen zonder condoom genomen.
Na een 20-tal minuten, zo lang duurde het achter drank gaan en nadien een korte douche was het eindelijk de beurt aan de "main" event.
Direct zag ik ze naar een condoom grijpen waarop ik haar vertelde ik eigenlijk geen zin heb ik erop en erover maar zin had in een massage met een manuele afwerking.
Zo gezegd zo gedaan, na ongeveer 2 minuten wrijven over mijn borstkas begon ze als een bezetene te rukken... waarop ik meerdere malen gezegd heb GENTLE(!) ... inmiddels had ze al zodanig al het leven uit de jongeheer genepen en getrokken dat ik met geen mogelijkheid meer kon komen, en al zeker niet omdat ik niet op haar borsten mocht komen. (dit terwijl het wel op haar profiel staat : Klaarkomen op borsten / lichaam) ze zat voor me te wachten met een stuk of 10 kleenexen...
Toen ze kort erop vertelde dat de tijd erop zat was ik redelijk pissed off.
Extra betalen en een pijpbeurt van 5 seconden max...
Ze vroeg voor te douchen wat ik afwees en vroeg om de baas te mogen spreken.
Natuurlijk zonder dat het iets uitmaakte.
Ik kan enkel maar iedereen aanraden deze plek links te laten liggen.
Zelf al is de nood nog zo hoog, na een mishandeling als dit kreeg je hem niet meer omhoog...
en in 1 woord... Waardeloos.
Na meerdere slechte ervaringen met het personeel van deze zaak (bazen en dames) had ik beter moeten weten.
Een ezel stamt zich immers niet 2 keer aan dezelfde steen.
Als de nood hoog is ben ik blijkbaar geen ezel.
Bij het uitkiezen gekozen voor Paris, had de keuze tussen Valentina (denk ik) en Paris en koos voor deze laatste.
Als optie pijpen zonder condoom genomen.
Na een 20-tal minuten, zo lang duurde het achter drank gaan en nadien een korte douche was het eindelijk de beurt aan de "main" event.
Direct zag ik ze naar een condoom grijpen waarop ik haar vertelde ik eigenlijk geen zin heb ik erop en erover maar zin had in een massage met een manuele afwerking.
Zo gezegd zo gedaan, na ongeveer 2 minuten wrijven over mijn borstkas begon ze als een bezetene te rukken... waarop ik meerdere malen gezegd heb GENTLE(!) ... inmiddels had ze al zodanig al het leven uit de jongeheer genepen en getrokken dat ik met geen mogelijkheid meer kon komen, en al zeker niet omdat ik niet op haar borsten mocht komen. (dit terwijl het wel op haar profiel staat : Klaarkomen op borsten / lichaam) ze zat voor me te wachten met een stuk of 10 kleenexen...
Toen ze kort erop vertelde dat de tijd erop zat was ik redelijk pissed off.
Extra betalen en een pijpbeurt van 5 seconden max...
Ze vroeg voor te douchen wat ik afwees en vroeg om de baas te mogen spreken.
Natuurlijk zonder dat het iets uitmaakte.
Ik kan enkel maar iedereen aanraden deze plek links te laten liggen.
Zelf al is de nood nog zo hoog, na een mishandeling als dit kreeg je hem niet meer omhoog...
en in 1 woord... Waardeloos.