Recensie Paris/Julie Mansfield, Halen 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ThomasHope

Wandelaar
36
08/04/23
19
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julie-mansfield.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat ik getriggerd was door haar foto's toch maar eens de gok gewaagd. Ze ontving in een oud huis in Halen. Parkeren kan achter op de koer. Je moet je schoenen uit doen onder aan de trap. God weet waarom, want echt kraaknet was het er niet. Financiën afgehandeld en op bed beland. Ze stond erop alles even te ontsmetten met natte doekjes. Mij niet gelaten. Nadien begon ze te pijpen. Kussen deed ze niet. Op mijn vraag voor 69 of het betere befwerk, antwoordde ze negatief. Zag ze dus niet zitten. Na het pijpwerk de rubber erbij gehaald. Vroeg ze me of ik dat even zelf wilde doen. Geen probleem. Zij nadien on top, dat was best OK. Nadien nog even naar doggy en dan al snel gefinished. Leek alsof ze dit nog maar net deed. Of had ze een slechte dag? Heel vriendelijk, daar niet van. En voor een Braziliaanse sprak ze opvallend goed Engels. Dat was het enige positieve. Maar mij ziet ze niet meer terug.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julie-2499/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
afgesproken omdat ze zeer geil en leuk overkwam in haar berichten.

Eens daar was al lichte teleurstelling, ondanks dat ze wel degelijk de dame vd foto's op RL is, is ze toch minder knap dan op de foto's.
Ze is wel vriendelijk en spreekt idd goed engels, wel met een speciaal accentje :D dus het begon nog goed. Ze zou pijpen zonder en tongzoenen etc.
Eens boven en alles afgehandeld dacht ik eraan te beginnen maar ze vroeg mag ik even iets op mijn gsm (ik dacht dus snel een appje sturen ofz). We stonden ondertussen ook beiden al in ondergoed en ik was best wel geil, begint ze daar ineens te bellen... Ik dach ok, zal mss naar 'baas' ofz zijn want ik verstond er ook niks van.. :D
Ik ze me even rustig op het bed en zit er ongemakkelijk te wachten. Ze blijft ondertussen afratelen aan telefoon en begint wat te lachen enz, precies alsof ze met iemand aan het bijpraten was. Ik werd dus al licht geïrriteerd... zeker 7 min later (want ik had ondertussen ook mijn gsm bovengehaald) zei ik er iets van en deed ze zo het sst teken en het 'handje'... Ja toen had ik het gehad, ik zei van als het zo zit ben ik weg en wat haar gedacht wel was van ineens rustig beginnen bellen...
Ze bleef nog bellen en half tegen mij wat inpraten want ik was me alweer aan het aankleden. Eens ze had afgerond zei ze van sorry en nu gaan we ervoor.
Omdat ik geil was en anders nog ergens anders heen moest, dacht ik alleeee dan en ze begon wat te tongzoenen, zeer weinig en we gingen het bed op om te pijpen. Toen moesten ineens de handen ontsmet worden, valt zo'n drup op mijn lul, brandt toch lichtelijk :D
Pijpen zonder condoom dan: 1-2 min en ze wou veranderen en haar even zetten... Toen had ik het helemaal gehad en ben ik weer opgestaan, me aangedaan en heel rustig en vriendelijk nog afscheid genomen, rustig mijn gedacht gezegd. Ze zei van sorry en we hadden veel tijd en bla bla .. op het laatste zei ze nog danku.. :D dus easy money maarja...

Slechte moment of weet ik veel.. geen idee maar het begon veelbelovend maar zeg nooit ja als ze vragen om 'even' iets te doen op haar gsm .
 
Terug
Bovenaan Onderaan