• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

WHEM Paris, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotnurse

Vaste klant
Forumpionier
176
08/07/21
216
6
Word serieus getriggerd door deze ad. De looks, het aanbod en dat ze het Engels machtig is. Vooral de strapon heeft mijn aandacht.
Maar helaas is van deze meid hier nog niets terug te vinden. Heeft iemand van jullie reeds van haar mogen proeven?
Indien niets positief, dan waar ik het erop bij Sydney in Stevoort. Haar speeltje lijkt ook wel te passen.
 
Ziet er erg goed uit deze spaanse dame.
Ik zie van een aantal foto's dat ze gemaakt zijn in een bekend pand in Bocholt (waar ik mijn eerste ervaring heb gehad met een DvP) ik ga er van uit dat ze ook van locatie wisselt zoals haar spaanstalige collega's.
Ik volg !
 
Ziet er erg goed uit deze spaanse dame.
Ik zie van een aantal foto's dat ze gemaakt zijn in een bekend pand in Bocholt (waar ik mijn eerste ervaring heb gehad met een DvP) ik ga er van uit dat ze ook van locatie wisselt zoals haar spaanstalige collega's.
Ik volg !
Hallo,
Heb deze dame al ontmoet.
Leuke meid foto's zijn beetje bewerkt maar is dame van de foto's.
Als je van skinny houd is deze dame zeker een aanrader. Wel spijtig dat ze met anaal adverteerd maar niet doet.
 
Ik ben ook bij haar geweest, bij mij was er alleszins een klik en ik heb het lekker naar mijn zin gehad. Vriendelijke dame, praat inderdaad goed Engels en prachtig lichaam :love:
 
Terug
Bovenaan Onderaan