Recensie Paris, Den Haag (vh Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sexsebas

Wandelaar
43
03/01/22
27
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1828463-paris
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kon van Paris geen recensies vinden, behalve op Kinky zelf. Maar die acht ik minder betrouwbaar als van mijn mede-wandelaars op dit forum. Ik had haar profiel al op het oog toen ze in Amsterdam ontving en nu nog dichterbij in Den Haag. Direct met haar afgesproken voor de volgende dag en op mijn 'middagonderbreking' op werk maar verlengt naar anderhalf uur.

Ze had nog 10 minuten nodig toen ik bij de locatie was in Den Haag centrum, geen probleem dacht ik. De deur werd opgedaan door een heerlijke, wulpse latina. Mijn Spaans is weliswaar roestig, maar minder slecht dan haar Engels (hoi Google translate). Maar met deze dame heb je weinig woorden nodig, want initiatief kun je aan haar overlaten. Ze is onverzadigbaar en op de klok heeft ze ook niet gekeken. Na diverse standjes ben ik flink klaargekomen en daarna diverse poging ondernomen, maar ik was kennelijk al wat gesloopt door de eerste sessie. Wel nog lekker gemasseerd door haar, maar daar zou ik verder geen naam aan geven. Het was haar vooral te doen om kleine Sebas weer tot leven te wekken (wat ook wel lukte, maar niet resulteerde in een orgasme).

Erg blij dat ik haar heb ontdekt en echt een genot om met haar af te spreken. Het is echt een lieve meid, dus aub zuinig zijn op dit soort pareltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan