- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/4547624-paris
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Over mijn ontmoeting met Paris of Oksana hoe ze in de advertentie tekst heet kan ik redelijk kort zijn. Ben je in de buurt van Den Bosch en van je op vrouwen zoals je op haar foto's ziet, ga vooral langs!
Vooraf vraagt ze om te douchen en biedt tegen een kleine vergoeding PZC aan indien je schoon genoeg bent beneden. Daarna zijn we voornamelijk aan het zoenen/tongen geweest wat ze met volle overgave doet. Pijpen hoef je haar niet bij te brengen, wat een genot was dat. Haar poes likken was volgens haar alleen bij een uurtje mogelijk dus haar missio genomen waarbij ze heerlijk actief mee doet. Te lekker voor mij en kwam al snel klaar. Vervolgens hoefde ik niet meteen te gaan maar konden we nog een leuk praatje maken. Erg tevreden vertrokken en raad haar dan ook van harte aan.
Vooraf vraagt ze om te douchen en biedt tegen een kleine vergoeding PZC aan indien je schoon genoeg bent beneden. Daarna zijn we voornamelijk aan het zoenen/tongen geweest wat ze met volle overgave doet. Pijpen hoef je haar niet bij te brengen, wat een genot was dat. Haar poes likken was volgens haar alleen bij een uurtje mogelijk dus haar missio genomen waarbij ze heerlijk actief mee doet. Te lekker voor mij en kwam al snel klaar. Vervolgens hoefde ik niet meteen te gaan maar konden we nog een leuk praatje maken. Erg tevreden vertrokken en raad haar dan ook van harte aan.