Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh jawel hoor... want heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclub wel rukkend terwijl een andere vrouw tussen de benen ligt v zijn partner.
Helemaal mee eens. Ik identificeer mijzelf ook als hetero, niet als bi.Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.
Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
Diverse keren tijdens gangbangs wel degelijk gezien.... want heb nog nooit 2 kerels elkaar zien afzuigen in een parenclub wel rukkend terwijl een andere vrouw tussen de benen ligt v zijn partner.
Diverse keren tijdens gangbangs wel degelijk gezien.
Niet akkoord.Bi zijn is een hype onder swingers. Elke swinger die ik gevraagd heb of ze ook zouden kunnen samenwonen met iemand v hun eigen geslacht zei "nee". Dan ben je je niet bi, dan vind je het alleen geil om aan een pik te zuigen of een k*t te likken, want veel verder dan dat komt het toch meestal nooit.
Dus hetero mensen zouden eens moeten ophouden zichzelf bi te noemen. Bi zijn is net zoals homo of hetero zijn, je kan van beide geslachten houden. Thats it.
Absoluut wel - en pak meer dan pijpen ookOh jawel hoor
Volledig akkoord, ik heb ook vriendinnen en we komen zo ook overeen. We weten het van elkaar, seks = super maar een relatie = neen.Niet akkoord.
Biseksueel zijn gaat over een seksuele voorkeur... Met wie je een relatie hebt/wil staat daar los van
Sex is niet gelijk aan relatie... Er zijn bitter weinig mensen waar ik een relatie mee zou willen, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet zou neuken.
Bedankt voor je antwoord Joke, en welke parenclubs zijn nou echte aanraders volgens jou?Het zijn paren v alle leeftijden, dus ook bejaarden! Als je mazzel hebt zijn er ook mooie dames aanwezig. Maar het gros niet.
Kans op seks zou ik niet hoog inschatten, want het is 'ons kent ons' en als man moet je wel mega lekker zijn om er tussen te komen.
Suc6!
Dat is erg relatief. Er zijn parenclubs die er een ander concept op nahouden. Bijv. Club Amai staat erom bekend dat koppels daarheen komen op zoek naar een "mannetje meer". Ook single vrouwen komen er vertier zoeken. En je moet echt geen jonge Brad Pit zijn om mee te mogen doen.Kans op seks zou ik niet hoog inschatten, want het is 'ons kent ons' en als man moet je wel mega lekker zijn om er tussen te komen.