Papi Mikey Dinero duikt in de schimmige wereld van de 'e-pimp' in 'Papi & pimps'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
4.036
02/07/21
2.921
18

De nieuwe manier van werken van de pimps.

Het zal de spanning, macht en geld wel zijn. Ik vindt het sukkels. Totaal geen respect voor mensen, vrouwen, verhandelen als waar op 1 of andere markt.

Juist het anonieme karakter van telegram is de pest - tijden kunnen ze zich ongestoord bezighouden maar vroeg of laat wordt er toch eentje gepakt.

En hopelijk is de druk op vervolging voldoende dat men praten gaat over dat soort netwerken - wie doet het nog meer.

Ook meisjes moeten zich bewust van zijn, NOOIT NAAR VREEMDE, seksueel getint materiaal te sturen. Ook niet tijdens een chat van iemand die je niet kent.

Want daar gaat het mis. Hey hij is die guy met money, lambo's en dubai en blabla en hij gaat echt verliefd op mij worden hoor omdat ik zo speciaal ben.

Nee domme geit - gaslighting is een belangrijke stap tot het winnen van jou om je vervolgens uit te gaan buiten, van kwaad naar erger.

We hebben niet voor niets een legale branche.

Tsja, feminisme met de slut walks, be a boss bitch, only fans career, the hoe phase end Nog Wat Engelse termen heeft vrouwen wel geholpen om de juiste keuzes in hun leven te maken.

En dan zijn er altijd mensen die willen helpen die keuzes te verwezenlijken 🤔

Bijlagen

• il_570xN.2926359871_jcv5.jpg
    il_570xN.2926359871_jcv5.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 5
BNN VARA dus dat weet ze zeker dat ze de afkomst en achtergrond van criminelen in de doofpot stoppen.
Het is cruciale informatie, want zo weten ouders immers niet voor wie ze hun dochters moeten waarschuwen.
Zoek online welke groepen oververtegenwoordigd zijn als "loverboy", en je weet als ouder zijnde waar je alert op mijn zijn. En wat je je kinderen moet leren.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan