• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Paola trans xxl Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Niceguyspf

Newbie
6
28/10/23
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beautiful-tranny-in-europe-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de stap gezet en zonder recensie te vinden bij Paola langsgeweest. Zoals verwacht waren de foto's iets vrouwelijker dan in het echt. Maar het valt nog steeds erg mee. Knappe verschijning, mooi lichaam. Had voor een uur betaald. Eerst betalen. Relatief propere kamer. Ze begon te kussen en m'n pik te betasten. Ik heb haar lang gelikt en gepijpt. Lekkere kont!! Mooie pik maar slechts halfhard. Dan heb ik haar lekker lang geneukt. Poppers had ze bij. Na verschillende standen besloot ik om klaar te komen want het was redelijk warm weer en binnen was het heel warm. Ze is geweldig om te neuken. Ik had gehoopt dat ze mij nog ging neuken maar ze kreeg hem blijkbaar niet hard. Dan nog wat samen knuffelen en zoenen. Nog wat praten, half Spaans half Engels. Ik besloot dan maar zelf om op te stappen. Aangename sfeer en geen raprap gedoe. Na een driekwartier was ik buiten op eigen initiatief. Beetje teleurgesteld dat ze mij niet neukte maar de sfeer en haar geweldige kont maakten veel goed. Al bij al een betere date dan meestal.
 
Vandaag de stap gezet en zonder recensie te vinden bij Paola langsgeweest. Zoals verwacht waren de foto's iets vrouwelijker dan in het echt. Maar het valt nog steeds erg mee. Knappe verschijning, mooi lichaam. Had voor een uur betaald. Eerst betalen. Relatief propere kamer. Ze begon te kussen en m'n pik te betasten. Ik heb haar lang gelikt en gepijpt. Lekkere kont!! Mooie pik maar slechts halfhard. Dan heb ik haar lekker lang geneukt. Poppers had ze bij. Na verschillende standen besloot ik om klaar te komen want het was redelijk warm weer en binnen was het heel warm. Ze is geweldig om te neuken. Ik had gehoopt dat ze mij nog ging neuken maar ze kreeg hem blijkbaar niet hard. Dan nog wat samen knuffelen en zoenen. Nog wat praten, half Spaans half Engels. Ik besloot dan maar zelf om op te stappen. Aangename sfeer en geen raprap gedoe. Na een driekwartier was ik buiten op eigen initiatief. Beetje teleurgesteld dat ze mij niet neukte maar de sfeer en haar geweldige kont maakten veel goed. Al bij al een betere date dan meestal.
Klinkt haar stem vrouwelijk? En was het pijpen met condoom?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/avaliable-247-248.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na het lezen van een eerdere review de stap gezet naar Paola voor mijn eerste transgender ervaring.

Ze ontvangt in een klein maar verzorgd huisje. De eerste indruk was goed de foto's zijn wat vrouwelijker maar het valt reuze goed mee. Ze heeft wel een mooi lichaam en dikke kont. Ik heb €150 betaald voor een uur maar was na 30min alweer buiten… Ze is wel een dominater type tijdens het pijpen (pzc) duwde ze hem enorm diep vermoed dat ze zelf geil komt van deepthroathen. Ze kwam ook op me zitten 69 waardoor ik haar goed kon rimmen hiervan werd ze wel geil.

Ze doet zowel passief als actief. Ik mocht haar dan neuken maar heeft wss maar 10min geduurd nadien haalde ze hem er uit en het condoom eraf en zei ze dat ik mocht klaarkomen op haar borsten. Zogezegd zo gedaan tijdens het trekken deed ze terwijl een prostaat massage hierna vrij snel klaar gekomen. Ze vertrok dan naar de badkamer om wat te douchen vermits het nog maar 30min was, had ik wel nog wat verwacht maar heb mij dan maar aangekleed en vertrokken. Ik heb er geen probleem van gemaakt vermits er nog mensen aanwezig waren in de woning, je weet maar nooit. Dus geen herhalingsgevaar. Maar zal ook niet zeggen dat het top was heb uiteindelijk veel te veel betaald voor was het was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan