Niceguyspf
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 18
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beautiful-tranny-in-europe-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag de stap gezet en zonder recensie te vinden bij Paola langsgeweest. Zoals verwacht waren de foto's iets vrouwelijker dan in het echt. Maar het valt nog steeds erg mee. Knappe verschijning, mooi lichaam. Had voor een uur betaald. Eerst betalen. Relatief propere kamer. Ze begon te kussen en m'n pik te betasten. Ik heb haar lang gelikt en gepijpt. Lekkere kont!! Mooie pik maar slechts halfhard. Dan heb ik haar lekker lang geneukt. Poppers had ze bij. Na verschillende standen besloot ik om klaar te komen want het was redelijk warm weer en binnen was het heel warm. Ze is geweldig om te neuken. Ik had gehoopt dat ze mij nog ging neuken maar ze kreeg hem blijkbaar niet hard. Dan nog wat samen knuffelen en zoenen. Nog wat praten, half Spaans half Engels. Ik besloot dan maar zelf om op te stappen. Aangename sfeer en geen raprap gedoe. Na een driekwartier was ik buiten op eigen initiatief. Beetje teleurgesteld dat ze mij niet neukte maar de sfeer en haar geweldige kont maakten veel goed. Al bij al een betere date dan meestal.