- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/ella-1145/
- Totale kosten (in euro)
- 640
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eerst dus twijfel.
Dit bureau was mij niet bekend.
Nog geen recensie over Ella zelf. Alleen een WHEM die ik zelf gestart was
En dan die vraag van een voorschot.
Als referentie uiteindelijk alleen het antwoord van "Vanderlindenmedia"
( zie WHEM)
Dan toch afgesproken.
En ineens voor 3 uur.
Hiervan geen seconde spijt gehad.
Ella is
Een supermooie verschijning.
Had op de vraag of ik een kledingswens had geantwoord, zij kiest zelf wat ze graag draagt en hoe ze comfortabel is.
Ze kwam supermooi
Deze dame heeft stijl. Deze dame heeft klasse. Het staat niet vermeld maar dit is "High Class"
Ze is nog maar een paar weken actief in deze branche. Is dus nog niet in een routine vervallen en afgestompt.
Ella is superlief
Onze date is doorgegaan als pure GFE. Hierbij bij momenten echt het beeld kwijtgeraakt dat dit een betaalde date was.
Ik heb gekozen voor een heel zachte benadering met wederzijdse verwenning dit paste perfect bij ons beiden. Mogelijks zal de volgende schrijven over de meest heftige neukpartijen dat kan maar wij hebben en prima tijd gehad heel lief met elkaar omgegaan veel gebabbeld naar ook heel lang intiem gegaan. Zalige 3 uur samen doorgebracht
Dit bureau was mij niet bekend.
Nog geen recensie over Ella zelf. Alleen een WHEM die ik zelf gestart was
En dan die vraag van een voorschot.
Als referentie uiteindelijk alleen het antwoord van "Vanderlindenmedia"
( zie WHEM)
Dan toch afgesproken.
En ineens voor 3 uur.
Hiervan geen seconde spijt gehad.
Ella is
Een supermooie verschijning.
Had op de vraag of ik een kledingswens had geantwoord, zij kiest zelf wat ze graag draagt en hoe ze comfortabel is.
Ze kwam supermooi
Deze dame heeft stijl. Deze dame heeft klasse. Het staat niet vermeld maar dit is "High Class"
Ze is nog maar een paar weken actief in deze branche. Is dus nog niet in een routine vervallen en afgestompt.
Ella is superlief
Onze date is doorgegaan als pure GFE. Hierbij bij momenten echt het beeld kwijtgeraakt dat dit een betaalde date was.
Ik heb gekozen voor een heel zachte benadering met wederzijdse verwenning dit paste perfect bij ons beiden. Mogelijks zal de volgende schrijven over de meest heftige neukpartijen dat kan maar wij hebben en prima tijd gehad heel lief met elkaar omgegaan veel gebabbeld naar ook heel lang intiem gegaan. Zalige 3 uur samen doorgebracht