Recensie Paola, Izegem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Babalu

Wandelaar
49
21/02/22
31
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-32499415225.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag deze bezocht te Izegem, aangenaam contact via WA. 150 voor half uur met anaal, tongzoenen en pijpen zonder.
Bij aankomst zie ik dat de foto's redelijk flaterend zijn, heeft wel een fantastische kont.
Na de financiën slaat de sfeer direct om, geen lachje meer op het gezicht.
Ze stelt een prostaatmasage voor... ok doe maar, altijd leuk. Ze ramt haar vinger in mijn kont en trekt me heel hard af, de toon was gezet. Daarna pijpen met condoom, ging zonder zijn...
Dan maar haar beginnen neuken, ze stelt doggy voor. Prima dacht ik, sebiet anaal nemen die prachtige grote kont... alweer geen waar... ze wil geen anaal. 50€ terug gevraagd en gekregen...
Dan maar snel die kut rammen en naar huis dacht ik, net voor ik ga komen haal ze verdomme mijn lul uit haar kut!! Wil hem terug penetreren maar de deur was gesloten met haar hand...
Dit was officieel mijn slechtste orgasme ooit, na 15 min buiten en een ontgoocheling rijker...
Hopelijk is Liz snel terug
Groeten

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100real-aziatisch.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs op een weekdag deze Paola bezocht langs rand Brugge. Ik had haar beter eerst opgezocht of er al een review was van deze dame. Dan kon ik me de moeite bespaard hebben.
De straat die ik doorkreeg was verkeerd gespeld en toen ik het niet meteen vond kreeg ik als antwoord dat ik een fake was. Kortom een hoop gezever en ik had het toen eigenlijk al moeten weten.
Uiteindelijk op haar kamer geraakt. Ik had vooraf mijn kledingwens doorgegeven.
Deze was niet voldaan. Weer zo'n adres waar iemand anders de telefoons doet en op alles wat je vraagt ja zegt.

De dame in kwestie was begin tot halverwege 30. Het zou de dame van de foto's kunnen zijn . Gevleesd maar toch echt een mooie dame. Er is veel potentieel maar daar stopt het ongeveer.
In onverstaanbaar Engels vraagde ze hoe lang ik wilde blijven.

Kussen: neen -> Geen enkele kus op de lippen laat staan tongzoenen
Frech kissing: helemaal niet dus
Geen pzc
En al zeker geen CIM
beffen -> Extra.
Standje 69 -> extra.
Knuffelen weerde ze ook af.

Ik vermoed dat er van alle mogelijkheden op haar profiel maar 5% waar was.

De dame verstond een klein beetje engels maar kon zelf moeilijk engels praten. Het woord "extra" kende ze wel heel goed.

Na wat flauw pijpwerk met condoom waarbij ze ervoor zorgde dat je haar moeilijk kon betasten stelde ze doggy voor. Voor ik kwam veranderd van standje naar missionaris. Vanaf het moment dat ze doorhad dat ik gekomen was moest ik er zo snel mogelijk uit.

De tijd werd bijna volgemaakt met een massage. Deze was ondermaats tot middelmaats met gebruik van te veel olie op de rug. Ik kon nog een douche nemen en kreeg een vuile handdoek (met een uitleg in een vreemde taal ) om mij mee af te drogen.. Gezellig!

Reeds de 2de maal een slechte ervaring op dat adres. Als je richting Brugge rijd, klaverblad voorbij. Dan afrit. Zie je wat verder enkele appartementsblokken. Tip voor de medewandelaars -> als je naar het 4de verdiep moet, mogen er al wat belletjes gaan rinkelen. Wees gewaarschuwd.

Herhalingsgevaar = 0

Laatst bewerkt:
Vandaag ook naar het 4de verdiep gegaan voor een dame, was er beter weggebleven...
fake foto's, doet niets van de mogelijkheden

Terug
Bovenaan Onderaan