Net terug van bij Paola.
Ik breng nog wel verslag uit maar ik wil nu wel al zeggen dat dit mijn beste GFE-ervaring ooit is. Paola is 23 en gaat er vol voor. Kleine mooie meid met hangend a-cupje met dikke tepels. Lekker tongzoenen, elkaar aflebberen, haren trekken, hard in borsten en tepels knijpen, liefdevol strelen, allerlei standjes, wordt graag gelikt,constant aan het lachen... Pijpen met condoom (heeft ze wel maar even gedaan), niet vingeren. Ze gaf me het gevoel overal echt van te genieten. Gekreun, maar leek me oprecht. Neem initiatief. Eerste beurt gedaan, komt lief naast je liggen, kleine massage, elkaar opwarmen en op naar de volgende beurt.
Echte aanrader. 30 min is €70, 1 uur is €120. Ik ben voor het uur gegaan.
Sms-en, afspraak maken en gewoon gaan, niet twijfelen. Geloof me maar. Wie Spaans of Portugees kan gaat zich zeker rot amuseren, wie geen Spaans of Portugees kan, ook.
Gewoon langs gaan en verslag uitbrengen op Girlsreview.nl
OH ja, over 4 dagen vertrekken ze, of is het 4 december dat ze vertrekken? ? Ik verstond het niet. En ja, ze zijn met 3. Huren een appartement/hotelkamer in centrum Leuven. Geen balie/aanmelden ofzo, vrije ingang. Paola leek me de knapste van de 3.