kloppertje
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7806701-paola
- Totale kosten (in euro)
- 140
Afgelopen vrijdag Paola bezocht. Het is altijd een verassing bij de Snippenhoeve in Emmen. De eerste foto is wel van een tijdje geleden als het er al één is van haarzelf. De ander foto's zijn wel echt. Het contact verloopt makkelijk op de app en ze was vroeg in de ochtend al beschikbaar. Bij binnenkomst stond er een vrolijke, spontane Colombiaanse. Het standaardtarief is 70 euro en wordt door de dames weggebracht ik koos voor tongzoenen en pijpen zonder voor 70 euro extra wat voor Paola zelf is (gok ik)
Na een opfrisbeurt, kuste ze me vol overgave en we belanden al snel in een heftige vrijpartij, waar de vonken vanaf sprongen. Het beffen vond ze enorm lekker en kwam kronkelend klaar, of ..... ze speelde het verekte goed. Daarna pijpte ze me heerlijk, condoom erom en ze kwam on top om mij eens stevig te berijden, dat hield ik niet lang vol. Al met al een leuke ontmoeting, ze heeft wel wat een "buikje" wat haar overigens niet misstaat. Ze heeft een normaal/stevig sexy postuur .
Herhalings gevaar groot, alleen hoelang zal ze aanwezig zijn
Na een opfrisbeurt, kuste ze me vol overgave en we belanden al snel in een heftige vrijpartij, waar de vonken vanaf sprongen. Het beffen vond ze enorm lekker en kwam kronkelend klaar, of ..... ze speelde het verekte goed. Daarna pijpte ze me heerlijk, condoom erom en ze kwam on top om mij eens stevig te berijden, dat hield ik niet lang vol. Al met al een leuke ontmoeting, ze heeft wel wat een "buikje" wat haar overigens niet misstaat. Ze heeft een normaal/stevig sexy postuur .
Herhalings gevaar groot, alleen hoelang zal ze aanwezig zijn