- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 14
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/je-meisje-voor-een-feestje.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik weet vrijwel zeker dat ik al eens eerder een review over haar heb geschreven. Kan die echter niet meer vinden, ook niet op haar oude naam (Tiffany).
Well, here goes.
Pandora is tenminste bijtijds wakker en aan het werk. Meeste werkers in dat huis beginnen pas laat in de middag.
Binnenkomst, afgerekend, uitkleden. Hartstochtelijk zoenen en ze begon mij al staand te pijpen. En ze pijpt zalig. Op bed, 69, tongzoenen, aaien.
Kussen onder mijn kont, werd eerst zalig gerimd, cd erom en proberen te neuken. Dat ging niet zo vlotjes maar ze bleef rustig proberen totdat het lukte. Ze heeft me lekker doorgeneukt en mij met olie afgetrokken.
Geen haast, op het gemakje ondanks dat ik maar 30 minuten had gepakt.
Well, here goes.
Pandora is tenminste bijtijds wakker en aan het werk. Meeste werkers in dat huis beginnen pas laat in de middag.
Binnenkomst, afgerekend, uitkleden. Hartstochtelijk zoenen en ze begon mij al staand te pijpen. En ze pijpt zalig. Op bed, 69, tongzoenen, aaien.
Kussen onder mijn kont, werd eerst zalig gerimd, cd erom en proberen te neuken. Dat ging niet zo vlotjes maar ze bleef rustig proberen totdat het lukte. Ze heeft me lekker doorgeneukt en mij met olie afgetrokken.
Geen haast, op het gemakje ondanks dat ik maar 30 minuten had gepakt.