WHEM Pamela, Vosselaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit nu in Schilde, nog steeds niemand die Iers wil vertellen?
Ik denk niet dat veel dit nog aandurven. Altijd bedrogen uitvallen bij Latina's

Ik overlaatst ook weer, Diamante noemde ze

Ziet er goed uit en ook in het echt was het ok, maar niks goeds van service bij. Weggegooid geld dus. Handje ertussen. Niks mag. Dus wie durft dit dan nog aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat veel dit nog aandurven. Altijd bedrogen uitvallen bij Latina's

Ik overlaatst ook weer, Diamante noemde ze

Ziet er goed uit en ook in het echt was het ok, maar niks goede bij. Weggegooid geld. Handje ertussen. Niks mag. Dus wie durft dit dan nog aan.
Bij de meeste dames met velen foto's en filmpjes is het merendeel niet goed voor afspraak ( reclame ) de meeste trappen dan ook in die val 😔
 
Ik ben het totaal oneens met jullie. Ik heb bij veel Braziliaanse dames zowel in Nederland als in België prima ervaringen gehad. Ook een paar mindere maar dat hou je toch. Vandaar dat we dit forum hebben.
 
Met noem er dan eens, bedoel ik som er eens wat deftige op. Anders heeft uw comment totaal geen nut.
Zoals ik aangaf, ik heb hele goede ervaringen met latina's. Ik heb ook recensies geschreven en op verzoek van andere leden ervaringen gedeeld. Ik hoef helemaal geen links met u te delen, als mijn commentaar geen nut heeft voor u dan maakt me dat niets uit. Ik bestrijd gewoon wat u beweert en dat was:

Ik denk niet dat veel dit nog aandurven. Altijd bedrogen uitvallen bij Latina's


Is er verder nog iemand die wel iets weet over Pamela?
 
Zoals ik aangaf, ik heb hele goede ervaringen met latina's. Ik heb ook recensies geschreven en op verzoek van andere leden ervaringen gedeeld. Ik hoef helemaal geen links met u te delen, als mijn commentaar geen nut heeft voor u dan maakt me dat niets uit. Ik bestrijd gewoon wat u beweert en dat was:

Ik denk niet dat veel dit nog aandurven. Altijd bedrogen uitvallen bij Latina's


Is er verder nog iemand die wel iets weet over Pamela?
Awel ga dan naar Pamela. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan