Recensie Pamela, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.383
11/07/21
12.515
108
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html#gallery-10
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze mooie dame eens een bezoekje gebracht.
Ze zou uit Ecuador komen, dit terzijde.
Om verwarring te vermijden, er was hier al eens een Pamela maar dat is een andere, die andere had een vlinder tattoo onderaan haar buik.
Deze Pamela heeft geen tattoos!
Ze heeft een mooi strak naturel lichaam.
Ze heeft nog een vrij jong aangezicht, maar ik ben niet goed in een leeftijd schatten.

Ze zegt niet veel en spreekt een beetje Engels, ze begrijpt wat je zegt maar ze antwoord dan wel dikwijls in het Spaans.
Eens op de kamer de kleren uitdoen en ik dacht eerst een wasje te doen maar de dame zei dat ik plaats mocht nemen op bed, geen wasje dus en met een ontsmettingsdoekje nam ze mijn lid onder handen terwijl ik al een volle erectie had, en ze begon daarna te pijpen zonder condoom, niet slecht maar ook vrij kort (een minuutje).
Daarna deed ze het condoom om en ik deed tekens dat ik eerst op haar wilde, ik kon haar kaak zoenen maar niet haar mond, ze had wat lipstick op en had het blijkbaar liever niet, ze sloot haar ogen en begon wat te hijgen en te kreunen maar niet overdreven.
Na een tijdje stelde ik een positiewissel voor en kwam ze op mij in cowgirl maar ze hield het vrij rustig en na een tijdje ging ze van mij af en bleef het condoom in haar poes zitten, ze nam een ander en ze deed verder in reverse cowgirl.
Na een tijdje vroeg ik terug om te wisselen en ging ik verder in doggy om kort erna te wisselen terug in missio maar ze hield het condoom vast en op die manier ging het niet vlot (die hand maakt het er niet comfortabel op) , maar waarschijnlijk dacht ze dat het condoom opnieuw ging blijven steken.
Dus stelde ik zelf voor om te finishen met de handjob, ze gebruikte behoorlijk veel olie en ze trok vrij stevig maar goed, een klein minuutje later spoot ik mijn buik onder.
Ze kuiste mijn zaad op met wat keukenrol en stelde een massage voor en ze gaf mij een goeie en vooral langdurige massage.
Daarna wilde ik een klein wasje doen en we gingen naar de badkamer waarbij ze mijn lid waste.
Slecht is ze zeker niet maar top nu ook niet, GFE moet je bij haar niet verwachten.
Toch ben ik tevreden ze eens bezocht te hebben.
Ook een van de mooiste dames die ik hier ooit bezocht heb.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.emmanuelas-angels.be/dames-temse
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Pamela was mij vorig jaar al eens opgevallen. Ze was dan een tijdje weg en nu is ze terug dus ik zag mijn kans om ze te bezoeken. Het was mijn eerste bezoekje van dit jaar en direct een schot in de roos!
In het echt ziet deze dame er even sexy uit als op de website en vanaf minuut 1 speelde ze het spelletje mee.
Uitdagend kijken, met haar kont draaien en mij ophitsen.
Het duurde dus niet lang of ik lag op mijn rug in bed met mijn toeter in haar mondje terwijl ze haar poes naar me toedraaide.
Na wat pijpwerk zwierde ze haar been over mij en duwde ze haar poesje in mijn gezicht.
Dat rook fris en fruitig en nodigde uit voor een likbeurt terwijl ze het pijpwerk verder zette en het tempo opdreef.
Even later kwam ze in reverse cowgirl op mij zitten voor een zachte opwarmingsrit.
Ik begon zin te krijgen om wat steviger te beuken dus ik vroeg een positiewissel naar doggystyle en na wat flinker door te stoten, kon ik het condoom vullen.
Buiten het feit dat ik haar borsten iets te groot vind, is dit een hele knappe vrouw!
Mooie slanke taille. Gebruinde huid. Gitzwart lang haar. Sexy blik in haar ogen...
1 van de knapste vrouwen dat ik hier al bezocht heb.
En de service vond ik ook heel goed.
Voor herhaling vatbaar.
Nadien nog lekker nagenoten van een goede massage.
Kortom een fijn bezoek om het jaar mee te beginnen.
Groeten,
Window Shopper

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan