• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Pamela, Eindhoven, Baekelandplein 5 Rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eerwaarde

Wandelaar
Forumpionier
38
09/07/21
394
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Pamela, die 5 Rechts van Ibbi warm houdt.
Na het uitkleden enig knuffelwerk gedaan waarbij ik met haar lekkere borsten mocht spelen en aan haar tepels zuigen. Ook mocht ik haar vingeren.
Vervolgens een condoom om en zij begon te pijpen, Niet heel diep, maar wel met haar tong en lippen rond mijn eikel.
Daarna kwam ze op mij zitten en begon mij rustig te berijden, waarbij ik overeind ging zitten, waarbij ik diep in haar binnendrong. Toen ik weer achterover ging ze over in een wilde galop, waarbij ik heerlijk klaar kwam.
Tenslotte nog een gezellig babbeltje, half Engels, half Italiaans en tevreden naar huis.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze blonde Pamela ook bezocht vandaag,ik kwam het plein nog maar op en ben direct bij haar binnen gegaan....
Heb ook uitvoerig met haar borsten kennis mogen maken ,beetje met elkaar gespeeld en geteased....
Pijpen was goed maar had langer gemogen,op de sex was niets op aan te merken..eerst heeft ze mij bereden en dan zijn we overgeschakeld naar doggy waar ik lange tijd kon doorstoten.. en ben uiteindelijk zo gekomen.
Zeer aangename dame zou morge haar laatste dag zijn en zou 2 weken naar Italië gaan op vakantie,ik bezoek haar zeker nog eens...
 
Als ik het goed begrijp hebben we dus eindelijk weer een nieuwe dame met grote natuurlijke borsten? Ontvangt ze ook op andere dagen dan vrijdag en zaterdag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan