Recensie Pamela, Antwerpen 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kunt deze dame niet veel kwalijk nemen want ze regelt zelf de contacten niet. Zelf heb ik er in Gent ook een keer half uur op moeten wachten om allerlei vage redenen.
Uiteindelijk (gelukkig) wel binnen gekomen

Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/relaxing-erotic-prostate-massage-with-this-sweet-doll.html
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben weer eens het afgebold op deze locatie. Ik had eerst geverifieerd dat ze zelstandig werkt en niet deel uitmaakt van een mensenhandel systeem. Dat was zeker niet zo en ik sprak haar rechtstreeks zogezegd. Bij aankomst wel degelijk de juiste persoon aangetroffen maar…. In dat appartement op de mezzanine stond haar bed. Na het betalen merkte ik beneden beweging op en vroeg ik of we prive waren. No problem just friends… ik zeg wablieft… is het de bedoeling dat die er zijn…ja geen probleem volgens haar… ik heb meteen mijn geld terug geeist en ben vertrokken. Dit is textbook latina carroussel. En je denkt ok jammer maar weer een pak leugens maar toch mijn geld niet verspild hier. Op weg naar buiten merkte ik 3 andere personen op. Een man, een travestiet en nog een vrouw die in de badkamer zaten😬🙃.
Ik was nog maar net buiten en ontvang ik een uitscheldbericht dat ik het waagde haar tijd te verspillen. Ik heb haar fijntjes uitgelegd dat ze mijn tijd en diesel en mijn goesting verspilt door oneerlijk te zijn. Blijf weg en spread the word!

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net een bezoekje gebracht aan deze mooie skinny jongedame,
ze doet wat er afgesproken was voor de prijs van een half uur, ze neukt echt goed, pmc was ook voldoende.
Enig minpunt is dat ze je probeert rap af te werken maar ik kon het toch enige tijd volhouden op hoog tempo..
Ontvangt aan het Astridpark in Brugge, maar gaat volgende week terug naar Antwerpen,
Al bij al een heel mooi meisje waar ik nog wel eens zou naar terugkeren.

Terug
Bovenaan Onderaan