Voormalig lid 15844
Meubelstuk
Ik dacht dat het al een tijdje open was.
Paloma zag ik twee maanden geleden nog daar...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat was dan voordat ze naar Ecuador ging. Ze is daar langer dan 2 weken geweest.Ik dacht dat het al een tijdje open was.
Paloma geniet van het leven! Volgens mij drinkt ze geen alcohol, als ze werkt. Maar als het einde werktijd is, dan wil ze nog wel eens alle remmen losgooien.Als ik Paloma zie zie ik dr standaard met een halve liter Heineken op de wasbak en later op de avond zie ik dr altijd helemaal lam door de straten zwalken.
Zal ze een drankprobleem hebben?
Als ik haar pijp dan pijpt ze mij ook , mag niet klaarkomen , ze wil dan mij neuken ,hart en diep .Weet iemand of Paloma zich ook laat neuken? En zo niet, pijpt ze je wel en kan je bij haar terecht voor alleen orale sex? En is ze nog steeds lekker vol?
Doet ze ook rim jobs?Als ik haar pijp dan pijpt ze mij ook , mag niet klaarkomen , ze wil dan mij neuken ,hart en diep .
Probeer het via kinky.nl:
Mooi Latijnse shemale
Ben een XXL pre op shemale klaar voor je fantasie kan ontvangst en verplatsen bel mij met duidelijk nummer geen sms...www.kinky.nl
Vrouwen liegen altijd over hun leeftijd, dat is voor shemales niets anders. Maar 15 jaar eraf lullen, dat is andere koek. Hoewel, die 52 van de op, is ze volgens mij ook al lang geleden gepasseerd.In haar Kinky adv. staat 37 jaar
Topicstarter zei jaar geleden al dat ze 52 is
Nu dus rond de 53 jaar, maar de sex met haar is voor velen nog érg goed.Vrouwen liegen altijd over hun leeftijd, dat is voor shemales niets anders. Maar 15 jaar eraf lullen, dat is andere koek. Hoewel, die 52 van de op, is ze volgens mij ook al lang geleden gepasseerd.
Ontvangt zij ook thuis?Nu dus rond de 53 jaar, maar de sex met haar is voor velen nog érg goed.
In haar advertentie op Kinky.nl staat een telefoonnummer. Probeer dat eens.....Ontvangt zij ook thuis
Ze reageert niet op appsIn haar advertentie op Kinky.nl staat een telefoonnummer. Probeer dat eens.....
Hoewel, die 52 van de op, is ze volgens mij ook al lang geleden gepasseerd.
Ik liep daar laatst doorheen..die Bloedstraat en volgens mij zitten er alleen 50 + shemales.Is inmiddels tegen de 60
Jij misschien, maar zij is echt jonger dan 55 jaarIs inmiddels tegen de 60
Jij misschien, maar zij is echt jonger dan 55 jaar
Ik was daar dus paar weken geleden en door de naambordjes vielen ze me op. Zo kwam ik ook bij Anna op de Ruysdaelkade. Je had er twee met een naambordje en wel Emilly en Paloma. Emilly zag eruit als 50+ en verkeerde gezichtscorrectie en Paloma zag eruit als tegen de 60 en onder haar stond er eentje die eruit zag als 60+Ik kijk niet naar die advertentie. Ik weet, dat Paloma jonger dan 55 jaar is. Haar man is 65 jaar. De leeftijden op Kinky.nl kijk ik niet naar. Ben meerdere keren met Paloma wezen stappen, jaren terug. Totdat ze het in haar bol kreeg en me overal blokkeerde. Facebook en whattsapp. Was leuk, maar ben al tijden niet meer bij haar naar binnen gegaan, op de Wallen.
Betina werkt al jaren op de Wallen, maar gaat rond deze tijd ongeveer 6 maanden terug naar Ecuador.Oh is dat Betina!
Die spoort idd niet helemaal
Maar waar kwam zij ineens vandaan? Ik had haar, tot een jaar of 3-4 geleden, nog nooit gezien?
Ze doet me altijd denken aan een Geisha. Nooit naar binnen geweest overigens.