Recensie Paloma, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martin69

Newbie
9
24/05/23
9
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
80
Totale kosten (in euro)
https://old.redlights.be/profiel/paloma-298/
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Deze week eens mijn kans gewaagd bij een latina .
Opletten tel is spaans . Dus via ws afgesproken . Normaal staat op RL 80 voor 30 min en 130 voor 60 min .
Maar stuurde terug met 100 voor 30 min . Heb haar erop gewezen dat er andere tarief staat op RL , kreeg antwoord dat dit ook ok was .
Bij aankomst deed ze vlug open en. Was wel mooie verschijning in mooi zwart lingerie setje . En dit is het enige positieve dat ik kan schrijven . Pijpen was met zo een rode condoom en was gewoon wat pompen met haar mond en duurde een 3 min en ze kwam al boven op me zitten dan met haar poes vol olie gesmeerd was er niks meer van gevoel .
Haar erop gewezen en nog geprobeerd een missionaris maar mijn jongeheer had er ook al genoeg van . Gelukkig had ze heel mooie lekkere borsten en dan maar mezelf afgetrokken en klaar gekomen erop . Tongzoenen was er ook niet bij staat nochthans vermeld op RL en had ook gevraagd in WS of er extras moesten betaald maar dat was niet zo . In goeie 20 min stond ik al terug op straat .
Voor wie van mooie latinas houd ze is mooi en mooier dan op de fotos ( fake fotosdenk ik ) . Maar de service is van zo vlug mogelijk terug buiten .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan