- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- 80
- Totale kosten (in euro)
- https://old.redlights.be/profiel/paloma-298/
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)

Paloma (31 jaar)
Het profiel van Paloma (31 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +34623521018.

Deze week eens mijn kans gewaagd bij een latina .
Opletten tel is spaans . Dus via ws afgesproken . Normaal staat op RL 80 voor 30 min en 130 voor 60 min .
Maar stuurde terug met 100 voor 30 min . Heb haar erop gewezen dat er andere tarief staat op RL , kreeg antwoord dat dit ook ok was .
Bij aankomst deed ze vlug open en. Was wel mooie verschijning in mooi zwart lingerie setje . En dit is het enige positieve dat ik kan schrijven . Pijpen was met zo een rode condoom en was gewoon wat pompen met haar mond en duurde een 3 min en ze kwam al boven op me zitten dan met haar poes vol olie gesmeerd was er niks meer van gevoel .
Haar erop gewezen en nog geprobeerd een missionaris maar mijn jongeheer had er ook al genoeg van . Gelukkig had ze heel mooie lekkere borsten en dan maar mezelf afgetrokken en klaar gekomen erop . Tongzoenen was er ook niet bij staat nochthans vermeld op RL en had ook gevraagd in WS of er extras moesten betaald maar dat was niet zo . In goeie 20 min stond ik al terug op straat .
Voor wie van mooie latinas houd ze is mooi en mooier dan op de fotos ( fake fotosdenk ik ) . Maar de service is van zo vlug mogelijk terug buiten .
Laatst bewerkt: