Recensie Paloma, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martin69

Newbie
9
24/05/23
9
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
80
Totale kosten (in euro)
https://old.redlights.be/profiel/paloma-298/

Deze week eens mijn kans gewaagd bij een latina .
Opletten tel is spaans . Dus via ws afgesproken . Normaal staat op RL 80 voor 30 min en 130 voor 60 min .
Maar stuurde terug met 100 voor 30 min . Heb haar erop gewezen dat er andere tarief staat op RL , kreeg antwoord dat dit ook ok was .
Bij aankomst deed ze vlug open en. Was wel mooie verschijning in mooi zwart lingerie setje . En dit is het enige positieve dat ik kan schrijven . Pijpen was met zo een rode condoom en was gewoon wat pompen met haar mond en duurde een 3 min en ze kwam al boven op me zitten dan met haar poes vol olie gesmeerd was er niks meer van gevoel .
Haar erop gewezen en nog geprobeerd een missionaris maar mijn jongeheer had er ook al genoeg van . Gelukkig had ze heel mooie lekkere borsten en dan maar mezelf afgetrokken en klaar gekomen erop . Tongzoenen was er ook niet bij staat nochthans vermeld op RL en had ook gevraagd in WS of er extras moesten betaald maar dat was niet zo . In goeie 20 min stond ik al terug op straat .
Voor wie van mooie latinas houd ze is mooi en mooier dan op de fotos ( fake fotosdenk ik ) . Maar de service is van zo vlug mogelijk terug buiten .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan